Sprzedaż aut Renault i Dacia w Polsce w styczniu 2010 |
03.02.2010. | |
Wynik styczniowej sprzedaży samochodów Renault i Dacia w Polsce jest lepszy o ponad 10% od wyniku osiągniętego w analogicznym okresie ubiegłego roku. Sprzedaż modeli Dacia w porównaniu do stycznia 2009 roku jest większa aż o prawie 84%. Łączna sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych Renault oraz Dacia w styczniu tego roku w Polsce wyniosła 2 351 aut. W porównaniu do sprzedaży ze stycznia 2009 roku jest to wyniki lepszy o 10,2%. Sprzedaż Dacii osiagnęła rekordową od stycznia 2009 roku miesięczną sprzedaż w wysokości 364 samochodów. Dobra sprzedaż modeli z gamy Renault Styczeń był okresem kontynuacji dobrych wyników sprzedaży modeli z rodziny Nowego Megane. Nowy Megane hatchback znalazł w styczniu br. 265 nabywców – o ponad 73% więcej niż tym samym miesiącu ubiegłego roku. Do dobrego wyniku sprzedaży rodziny Nowego Megane przyczyniły się także modele Coupe (60 aut sprzedanych w styczniu 2010 roku) i Grandtour (278 aut). Liderem styczniowej sprzedaży wśród modeli Renault zostało Nowe Clio z 325 sprzedanymi autami w wersji hatchback. Także w styczniu pierwszych 43 klientów odebrało nowe Renault Fluence. Na uwagę zasługuje doskonały wynik sprzedaży dostawczego Mastera – wersja furgon znalazła w styczniu aż 242 nabywców. Sprzedaż Dacii rośnie Styczniowa sprzedaż Dacii w porównaniu do tego samego miesiąca ubiegłego roku wzrosła aż o 83,8%. Do tego wyniku przyczynił się doskonale przyjęty na polskim rynku model Sandero (140 sprzedanych sztuk czyli dwa razy więcej niż w styczniu 2009 roku) oraz dostawcze modele Dacii – Logan Van i Logan Pick-up (razem 62 dostawcze Dacie sprzedane w styczniu br. na polskim rynku). Atrakcyjne promocje ciągle trwają W specjalnej promocji samochodów z rocznika 2009 można jeszcze wybrać wiele modeli Renault i Dacia w bardzo atrakcyjnych cenach. Przykładowo Clio i Clio Grandtour oferowane są z rabatem od 5 do 6 tys. zł w zależności od wersji. Rabat 6 tys. zł przysługuje także modelom z rodziny Nowego Megane, wyprodukowanym w ubiegłym roku. Dostępne są także samochody Scenic i Grand Scenic z upustem rocznikowym w wysokości 8 tys. zł oraz tańsze o 10 tys. zł Kangoo. Promocyjne ceny rocznika 2009 obejmują także Lagunę (rabat od blisko 13 tys. zł aż do blisko 23 tys. zł) oraz Koleosa z rabatem wynoszącym nawet 15 tys. zł. Indywidualne i równie atrakcyjne warunki promocyjne przyznawane są także wszystkim wersjom z homologacją ciężarową (z kratką) oraz samochodom dostawczym. Promocyjne finansowanie proponowane od stycznia 2010 roku autom wyprodukowanym w 2009 roku obejmuje m.in. bardzo atrakcyjny kredyt "2+2", kredyt „50/50”, leasing „3 raty gratis” oraz leasing „2 raty gratis z opłatą wstępną 0 zł”. Promocje rocznika 2009 dla modeli Dacii obejmują upusty cenowe w wysokości 4 tys. zł dla Logana sedan i MCV oraz 2 tys. zł dla modelu Sandero. Renault Polska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |