Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Sprzedaż aut Renault i Dacia w Polsce w maju 2010
Sprzedaż aut Renault i Dacia w Polsce w maju 2010 Utwórz PDF Poleć znajomemu
09.06.2010.
Aż o prawie 37% wzrosła liczba sprzedanych samochodów Renault i Dacia w maju 2010 roku w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. Całkowita sprzedaż modeli Renault i Dacia od początku tego roku jest większa o ponad 8% w porównaniu do roku 2009.

Sprzedaż samochodów dostawczych Renault jest w tym roku większa o 15% od sprzedaży ubiegłorocznej, a liczba sprzedanych modeli osobowych i dostawczych Dacii wzrosła w tym roku w Polsce o ponad połowę.

Łączna sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych Renault i Dacia w maju 2010 roku w Polsce wyniosła 2 418 aut, utrzymując stały, wysoki poziom przez trzy ostatnie miesiące. Sprzedaż Dacii wyniosła 405 samochodów, w tym 40 aut dostawczych.

Sprzedaż modeli z gamy Renault
Pozycję lidera tegorocznej sprzedaży w gamie Renault utrzymuje Nowe Clio z liczbą 302 sprzedanych samochodów w wersji hatchback w maju oraz 1 389 aut sprzedanych od początku tego roku. Razem z wersją kombi (Clio Grandtour), sprzedaż Nowego Clio w tym roku w Polsce wyniosła już 1 924 samochody. Drugie miejsce w rankingu sprzedaży osobowych modeli Renault zajmuje Megane, którego gama została w ubiegłym miesiącu uzupełniona o nową wersję Generation. Najlepsze miesięczne wyniki sprzedaży w ciągu bieżącego roku uzyskały Grand Scenic i Laguna.

W grupie aut dostawczych najlepiej sprzedającym się samochodem jest niezmiennie od początku roku Renault Master z wynikiem majowym wynoszącym 145 sztuk (1 109 sztuk sprzedanych od początku roku). Ogólny wzrost sprzedaży samochodów dostawczych Renault w okresie pierwszych pięciu miesięcy tego roku, w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego, wyniósł 15,2% (1 956 sprzedanych aut w 2010 roku w stosunku do 1 698 aut w roku 2009).

Sprzedaż Dacii
Sprzedaż modeli Dacia w maju wyniosła 405 samochodów, co w porównaniu do sprzedaży w tym samym miesiącu 2009 roku stanowi wzrost aż o 153%. Sprzedaż aut tej marki w okresie styczeń-maj 2010 roku jest o ponad połowę (54,2%)  wyższa niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Dobre wyniki zanotowały w maju modele Sandero i MCV, w ręce użytkowników trafiły także kolejne 93 samochody Duster z pierwszych dostaw tego najnowszego SUV-a Dacii na polski rynek.

Renault Polska

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |