Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Profil AutoGT na Fecebook przyciąga rzesze fanów motoryzacji
Profil AutoGT na Fecebook przyciąga rzesze fanów motoryzacji Utwórz PDF Poleć znajomemu
29.12.2009.
Auto GT – autoryzowany warszawski dealer Mitsubishi, lider w dystrybucji modelu Lancer Evolution w Polsce – stworzył na portalu społecznościowym Facebook profil dedykowany modelowi Lancer Evolution. W ciągu dwóch miesięcy zyskał już prawie 400 fanów.

Link: http://www.wszystkooevo.pl/

Profil AutoGT Lancer Evolution dostępny jest dla wszystkich użytkowników internetu, którzy ukończyli 21 lat. Fani profilu AutoGT Lancer Evolution otrzymują informacje o funkcjonowaniu Auto GT, prowadzonych przez firmę projektach oraz nowościach związanych z marką. Mają dostęp do systematycznie zamieszczanych ciekawostek motoryzacyjnych, ekskluzywnych wywiadów, a także relacji z imprez sportowych, wydarzeń związanych z szeroko pojętym motosportem, testów, filmów z udziałem „Evo” i relacji z przeprowadzonych przez firmę projektów. Dodatkowo dla fanów profilu przewidziano specjalne promocje w salonie i serwisie Auto GT.

„Auto GT od lat wyróżnia się na tle innych dealerów Mitsubishi. Jako jedyni w Polsce tak duży nacisk kładziemy na sprzedaż modelu Evolution. Jest samochód zdecydowanie wyjątkowy, dlatego sposób jego promocji musi być także niekonwencjonalny. Dzięki dobrze przemyślanej strategii nasz profil na Facebooku, mimo że niedawno stworzony, bije rekordy popularności” – powiedział Michał Kwiatkowski, dyrektor marketingu i PR, Auto GT.

Głównym założeniem działań podejmowanych przez zarząd Auto GT jest być jak najbliżej klienta. Założenie profilu w serwisie Facebook jest uzupełnieniem strony dealera www.autogt.pl. Ponadto, już od czterech lat wszyscy zainteresowani podnoszeniem swoich umiejętności za kierownicą i poznaniem wszystkich zalet modelu Lancer Evolution mogą korzystać z dedykowanej im oferty – należącej do Auto GT – Szkoły Szybkiej i Bezpiecznej Jazdy Evolution.

W pierwszym kwartale 2010 roku w ofercie Auto GT pojawią się kolejne wersje nowego Outlandera – najpopularniejszego SUV-a w Polsce – który zadebiutował w listopadzie tego roku. Nowością będzie model z nową benzynową 2-litrową jednostką napędową o mocy 147 KM, napędem na 1 oś i 5-biegową manualną skrzynią biegów oraz 6-biegową CVT, z benzynowym silnikiem 2.4 l. o mocy 170 KM z przekładnią CVT a także z turbodoładowanym silnikiem wysokoprężnym 2.2 DID o mocy 156 KM i dwusprzęgłową skrzynią biegów TC-SST. W połowie roku do oferty Auto GT dołączy nowy kompaktowy pojazd klasy crossover z dwoma całkowicie nowymi jednostkami napędowymi. Konstrukcja nowego modelu bazuje na najnowszej wersji globalnej platformy „Project Global” firmy MMC i niezwykle dobrze przyjętym pojeździe koncepcyjnym 2007 Concept-cX.

W drugiej połowie roku ruszy także budowa nowego, większego salonu sprzedaży przygotowanego do dystrybucji drugiej marki. Już wkrótce będą znane wyniki prowadzonych rozmów.

 Auto GT
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |