Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Nowa mazda3 MPS: Wyrafinowane emocje
Nowa mazda3 MPS: Wyrafinowane emocje Utwórz PDF Poleć znajomemu
08.09.2009.
Na początku tego roku zaprezentowana została nowa Mazda3. Auto o ekscytującej stylizacji, sztywnym nadwoziu i dynamicznych silnikach, co w sumie czyni ją jednym z najbardziej sportowych i atrakcyjnych kompaktów świata.  Do tego stopnia, ze 200 tysięcy Europejczyków wybrało ją najpiękniejszym autem kompaktowym w czerwcowym głosowaniu tygodnika AutoBild.  Dziś Mazda powiększa rodzinę Mazdy3 o najmocniejszą wersję – Mazda Performance Series (MPS), która sprawi, że serca miłośników sportowych samochodów zabiją szybciej. To wyjątkowa kombinacja radości z jazdy z funkcjonalnością samochodu kompaktowego. Mazda3 MPS wyposażona jest w kolejną generację benzynowego silnika MZR 2.3-litra DISI znanego z poprzedniej MPS, ma dynamiczny design, opierający się na projekcie nowego hatchbacka, który niesie ze sobą jeszcze więcej emocji niż poprzednik, oferuje wyjątkowe doznania z jazdy, komfort i nowe technologie – to wszystko jako wyposażenie standardowe.



Nowa Mazda3 MPS zastępuje dotychczasowy model tej serii, który zdobył uznanie w segmencie samochodów sportowych na całym świecie. W ciągu dwóch lat od premiery Mazda3 MPS pierwszej generacji szybko zdobyła popularność,  osiągając sprzedaż 31 100 sztuk na całym świecie, z czego jedna trzecia produkcji znalazła nabywców w USA.  Europa to drugi co do wielkości rynek, na który trafia jedna na pięć wyprodukowanych Mazd3 MPS – w sumie 6 300 sztuk. Największymi odbiorcami samochodu pierwszej generacji były Wielka Brytania i Niemcy, stanowiące w sumie jedną trzecią europejskiej sprzedaży. Zaraz za nimi na liście znajdują się Szwajcaria i Hiszpania.

Nowy model wchodzi do europejskiego segmentu C – kompaktowych samochodów sportowych nienależących do marek premium – którego wielkość wzrastała aż do 2008 roku. Pierwsze wyhamowanie sprzedaży w tym segmencie zanotowano już w 2004r. Powodem spowolnienia był narastający pod koniec roku kalendarzowego kryzys ekonomiczny. Mimo to, Mazda3 MPS sprzedawała się w 2007 i 2008 roku bardzo dobrze, zaczynając od 0% udziału w rynku, aby pod koniec 2008 roku uzyskać 4.5%. Przyciągnęła do marki nowych klientów i istotnie pomogła Mazdzie w podkreślaniu sportowego Zoom-Zoom. Wyrafinowane emocje

Na początku tego roku zaprezentowana została nowa Mazda3. Auto o ekscytującej stylizacji, sztywnym nadwoziu i dynamicznych silnikach, co w sumie czyni ją jednym z najbardziej sportowych i atrakcyjnych kompaktów świata. Do tego stopnia, ze 200 tysięcy Europejczyków wybrało ją najpiękniejszym autem kompaktowym w czerwcowym głosowaniu tygodnika AutoBild.  Dziś Mazda powiększa rodzinę Mazdy3 o najmocniejszą wersję – Mazda Performance Series (MPS), która sprawi, że serca miłośników sportowych samochodów zabiją szybciej. To wyjątkowa kombinacja radości z jazdy z funkcjonalnością samochodu kompaktowego. Mazda3 MPS wyposażona jest w kolejną generację benzynowego silnika MZR 2.3-litra DISI znanego z poprzedniej MPS, ma dynamiczny design, opierający się na projekcie nowego hatchbacka, który niesie ze sobą jeszcze więcej emocji niż poprzednik, oferuje wyjątkowe doznania z jazdy, komfort i nowe technologie – to wszystko jako wyposażenie standardowe.

Nowa Mazda3 MPS zastępuje dotychczasowy model tej serii, który zdobył uznanie w segmencie samochodów sportowych na całym świecie. W ciągu dwóch lat od premiery Mazda3 MPS pierwszej generacji szybko zdobyła popularność,  osiągając sprzedaż 31 100 sztuk na całym świecie, z czego jedna trzecia produkcji znalazła nabywców w USA.  Europa to drugi co do wielkości rynek, na który trafia jedna na pięć wyprodukowanych Mazd3 MPS – w sumie 6 300 sztuk. Największymi odbiorcami samochodu pierwszej generacji były Wielka Brytania i Niemcy, stanowiące w sumie jedną trzecią europejskiej sprzedaży. Zaraz za nimi na liście znajdują się Szwajcaria i Hiszpania.

Nowy model wchodzi do europejskiego segmentu C – kompaktowych samochodów sportowych nienależących do marek premium – którego wielkość wzrastała aż do 2008 roku. Pierwsze wyhamowanie sprzedaży w tym segmencie zanotowano już w 2004r. Powodem spowolnienia był narastający pod koniec roku kalendarzowego kryzys ekonomiczny. Mimo to, Mazda3 MPS sprzedawała się w 2007 i 2008 roku bardzo dobrze, zaczynając od 0% udziału w rynku, aby pod koniec 2008 roku uzyskać 4.5%. Przyciągnęła do marki nowych klientów i istotnie pomogła Mazdzie w podkreślaniu sportowego Zoom-Zoom.

Mazda
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |