Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Mindshare Polska: Wyraziste oblicze Zupełnie Nowego Volvo S60
Mindshare Polska: Wyraziste oblicze Zupełnie Nowego Volvo S60 Utwórz PDF Poleć znajomemu
21.07.2010.
12 lipca rozpoczęła się szeroko zakrojona kampania reklamowa flagowej limuzyny marki Volvo - nowego modelu S60.
Kampania reklamowa nowego Volvo S60 obejmuje ogólnoinformacyjne oraz dopasowane tematycznie media tradycyjne (telewizję, prasę i radio), jak również nowe media: reklamę mobilną wyświetlaną w telefonach komórkowych oraz materiały video umieszczane w serwisach VOD i portalach typu social media. Celem kampanii jest nagłośnienie wprowadzenia na rynek nowego modelu oraz podkreślenie atutów i cech wyróżniających Volvo S60: odwagi, dynamizmu i wyrazistości.



Kampania koncentruje się na podkreśleniu aspektów technologicznych i wyjątkowego charakteru Nowego Volvo S60. Jej głównym elementem są filmy video, w których auto poddawane jest czterem próbom: wykrywania pieszych na drodze, testowi łosia, czasu rozpędzania i slalomowi, które obrazują do niedawna nieosiągalne rozwiązania technologiczne zastosowane w modelu S60. 

Nowe Volvo S60 jest przeznaczone dla tych użytkowników, którzy realizując swoje pasje mogą w pełni korzystać z rozwiązań technologicznych przy jednoczesnym poczuciu najwyższego bezpieczeństwa. Dlatego kampania reklamowa Nowego Volvo S60 jest dynamiczna, wyrazista i wykorzystuje niestandardowe formy dotarcia do wymagającej grupy docelowej - powiedziała Maria Kozikowska, Manager, Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska.

Czas trwania kampanii: lipiec – październik 2010 r.

Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Arnold / Nitro, a adaptację na polski rynek – agencje Brainshop U-boot oraz k2 Internet. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare Polska.  

Mindshare Polska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |