Mazda i weekend kultury japońskiej w Warszawie |
23.09.2010. | |
Wszystkie samochody marki Mazda, oferowane na polskim rynku, są produkowane w Japonii. Z tego względu Mazda angażuje się w promowanie kultury japońskiej – poprzez m. in. obejmowanie patronatów nad wydarzeniami przybliżającymi Kraj Kwitnącej Wiśni. W dniach 9-10 października w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – pierwszy w Polsce Festiwal Sushi. Patronat honorowy objęła Ambasada Japonii, a Mazda została głównym partnerem spotkania z kulturą japońską. Program Festiwalu oraz liczne atrakcje dla publiczności już dziś wzbudzają ogromne zainteresowanie. Przewidziano m. in. ogólnopolski konkurs na najlepszą restaurację sushi, warsztaty przygotowania sushi, pokaz parzenia herbaty, samurajskie pokazy sztuk walki, orgiami i kaligrafię, projekcje filmów anime, a także konkursy z nagrodami i karaoke. Festiwal gościć będzie wiele znanych osobistości, przedstawicieli Ambasady Japońskiej, rodowitych Japończyków, specjalistów z branży gastronomicznej, przedstawicieli japońskich marek obecnych na polskim rynku oraz pasjonatów kultury i języka Japonii. W czasie Festiwalu, w Pałacu Zamoyskich na ul. Foksal w Warszawie, Mazda zaprezentuje swoje popularne modele: Mazda6 i Mazda MX-5, a dla dzieci zostanie przygotowany specjalny kącik do zabaw w duchu Zoom – Zoom. Mazda Motor Poland |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |