Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Lancia głównym sponsorem 27. Festiwalu Filmowego w Turynie
Lancia głównym sponsorem 27. Festiwalu Filmowego w Turynie Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.11.2009.
Marka Lancia kontynuuje swoją obecność i wsparcie w świecie kina. Tym razem pełni rolę głównego sponsora Festiwalu Filmowego w Turynie, który odbędzie się w dniach 13 -21 listopada 2009 roku.

Jako oficjalny dostawca samochodów do przejazdów aktorów i reżyserów, na potrzeby tego prestiżowego wydarzenia marka udostępni flotę złożoną z modelu Lancia Delta, samochodu, który doskonale „wpisuje się" w wytworny i wyrafinowany świat elegancji, ale i potrzeby wynikające z konieczności codziennego przemieszczania się.

Dzięki logice „downsizing" (redukcji i obniżania), sztandarowy model Lancii zapewnia osiągi i luksus na poziomie znacznie wyższym od kosztów eksploatacji. Ponadto gama Delta została ostatnio wzbogacona o nową wersję wyposażoną w silnik 1.4 Turbo Jet 120 KM z podwójnym zasilaniem (LPG i benzyna) i jest pierwszą, której włoska liga ochrony środowiska (Legambiente) przyznała swoją "Etykietę Ochrony Klimatycznej".

Do sukcesu Lancii Delta przyczyniła się również szczególna strategia komunikacji, która właśnie w środowisku kina znalazła swoje podstawy oraz swoich odtwórców i bohaterów, jak wykazuje sugestywna reklama z udziałem amerykańskiego aktora Richarda Gere'a, czy rewolucyjne pojawienie się i „rola" marki w filmie „Anioły i Demony".

Należy pamiętać, że Lancia Delta od ubiegłego roku jest oficjalnym samochodem najbardziej prestiżowych festiwali filmowych sponsorowanych przez markę.

Po debiucie na 65. Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Filmowej w Wenecji, flota Delty towarzyszyła osobowościom świata kina na czerwonym dywanie w Barcelonie, Mediolanie i na Festiwalu w Rzymie.

W roli sponsora 27. Festiwalu Filmowego w Turynie marka Lancia potwierdza swój wybór kina jako „nośnika" kultury, z jaką należy identyfikować wartości prezentowane przez jej samochody: dobry styl, komfort, oryginalne i innowacyjne rozwiązania, niepowtarzalność, elegancję i temperament. Nieprzypadkowo, w ostatnich latach marka sponsorowała najbardziej znane festiwale filmowe we Włoszech, które wyróżnia ich wysoka klasa i styl, międzynarodowe znaczenie i charakter.

Fiat Auto Poland
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |