Klienci w pełni zadowoleni z usług Renault |
08.12.2009. | |
Aż 80,4% klientów na całym świecie jest w pełni zadowolonych z usług Renault – wynika tak z ponad miliona ankiet telefonicznych przeprowadzonych przez francuski koncern w ciągu ostatniego roku. W Polsce wynik ten utrzymuje się na równie wysokim poziomie.
W ciągu ostatniego roku w comiesięcznych badaniach satysfakcji klienta, prowadzonych przez Renault w 26 krajach wzięło udział 1 240 000 osób, które kupiły nowy samochód tej marki lub skorzystali z obsługi posprzedażnej. Blisko milion z ankietowanych oświadczyło, że jest w pełni zadowolonych z usług Renault. Odsetek aż 80,4% zadowolonych klientów Renault stanowi wzrost poziomu jakości usług koncernu o 8,6 p.p. w okresie od stycznia 2006 roku do sierpnia roku 2009. Doskonały wynik to efekt wdrażanego przez koncern od 2006 roku Planu Doskonałości Renault (PER4). Dotyczy on obsługi klienta w procesie sprzedaży oraz niezawodnej obsługi posprzedażnej. Jakość usług ma niebagatelne znaczenie przy wyborze danego produktu do tego stopnia, że może stanowić o różnicy pomiędzy producentami i chęci wyboru konkretnego produktu właśnie ze względu na poziom oferowanych usług. PER4 opiera się na dwóch filarach: PERv1 – zakładającego 10 najistotniejszych celów dotyczących sprzedaży i obsługi posprzedażnej, czyli codziennych działań zapewniających najwyższą jakość oferowanych usług oraz PERv2 – mającego na celu wprowadzenie i stosowanie określonych standardów podnoszących skuteczność i wydajność sieci Renault. Cel programu PER4 zakładał osiągnięcie poziomu 80% w pełni zadowolonych klientów do grudnia bieżącego roku. W Polsce wskaźniki zadowolenia klientów z jakości usług Renault są równie wysokie. Z badania prowadzonego w okresie wrzesień 2008 – sierpień 2009 wynika, że aż 80,9% klientów w naszym kraju jest w pełni zadowolonych z usług oferowanych przez Renault. Renault Polska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |