Skip to content

Reklama

START arrow KULTURA arrow OFF Festival ponownie z mBankiem i... zniżkami dla Klientów
OFF Festival ponownie z mBankiem i... zniżkami dla Klientów Utwórz PDF Poleć znajomemu
05.08.2011.
mBank już po raz piąty jest mecenasem największej imprezy z muzyką alternatywną w Polsce. Klienci banku, którzy wybiorą się na festiwal i będą na nim płacić kartami zbliżeniowymi Master Card PayPass, otrzymają 10 proc. zwrotu za każdą transakcję.  

W najbliższy weekend Katowice staną się stolicą muzycznej sceny alternatywnej. Na czterech scenach wystąpi ponad 80. wykonawców, wśród nich zarówno zespoły mające uznanie szerszej publiczności, jak i te dopiero dopiero zdobywające słuchaczy. Wśród gwiazd OFF Festivalu będzie można posłuchać m.in. Lecha Janerki oraz formacji L.Stadt, Czesław Śpiewa czy Kury. Zagraniczni goście to m.in. Primal Scream, Public Image Ltd. czy Hype Williams.

Pięciolecie wspierania OFF Festivalu przez mBank doskonale wpisuje się w prowadzoną właśnie kampanię marketingową największego internetowego banku w Polsce, który wbrew ogólnym trendom na rynku finansowym, w swej komunikacji nie posługuje się wizerunkiem celebrytów. Do wzięcia udziału w OFF Festivalu mBank zachęca swoich Klientów hasłem: Zobacz gwiazdy na scenie, bo nie zobaczysz ich w naszych reklamach.

Dodatkowym prezentem dla Klientów mBanku i zarazem uczestników OFF Festivalu jest możliwość realizowania na terenie imprezy płatności kartami zbliżeniowymi MasterCard PayPass mBanku ze zwrotem 10 proc. wartości wszystkich przeprowadzonych w ten sposób transakcji (promocja MoneyBack).

Dyrektorem artystycznym i pomysłodawcą OFF Festivalu jest Artur Rojek, lider Grupy Myslovitz. Cyklicznie organizowane wydarzenie ma za zadanie spopularyzować twórczość artystów spoza głównego nurtu muzycznego wśród szerszego grona odbiorców. Tegoroczna edycja festiwalu jest już szóstą, zaś w Katowicach OFF gości po raz drugi. mBank związany jest z festiwalem już od pięciu lat. Mecenat nad największym w kraju festiwalem muzyki alternatywnej jest nieodłączną częścią prowadzonych przez bank działań wizerunkowych, opierających się na niestandardowej komunikacji.

mBank
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:































 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |