Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Zostań Dyrektorem Marketingu roku 2011
Zostań Dyrektorem Marketingu roku 2011 Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.02.2012.
17 lutego rozpoczęła się II edycja ogólnopolskiego konkursu Dyrektor Marketingu Roku, organizowanego przez Mediarun.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 ma na celu wyłonienie prawdziwych talentów i osobowości w dziedzinie marketingu - tych, których działania w 2011 r. wpłynęły na sukces rynkowy firm, zmianę pejzażu komunikacji i reklamy w Polsce, pozwalając rozwijać się firmom mediowym i reklamowym.

Poszukujemy wyjątkowo utalentowanych osób, które skutecznie realizują strategie marketingowe firm, będąc przy tym wartościowym człowiekiem, szefem i osobą, której nie są obce istotne społecznie problemy.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 przeznaczony jest dla osób kierujących działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi z firm, instytucji i organizacji pozarządowych.

Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 30 marca 2012r. Szczegóły na stronie www.dyrektormarketinguroku.pl .

W tym roku uroczysta gala finałowa konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011, na której zostaną ogłoszone nazwiska laureatów oraz wręczone statuetki i wyróżnienia, odbędzie się 26 kwietnia 2012 r. w Ergo Arenie w Sopocie. Będzie ona elementem nowego wydarzenia biznesowego organizowanego przez Mediarun pod nazwą Business Sopot Festival.

Zgłoszone kandydatury, które spełniają zapisy regulaminu konkursu, zostaną poddane ocenie Kapituły Konkursu złożonej z ekspertów branżowych, partnerów konkursu, przedstawicieli mediów i organizatora konkursu.

W skład kapituły wchodzą:

Paweł Netczuk, prezes zarządu Mediarun
Łukasz Macheta, redaktor naczelny Mediarun.pl
Mariusz Ryciak, współwłaściciel agencji Bran New Heaven
Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający 180heartbeats
Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS
Michał Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej Point Group
Olgierd Cygan, prezes zarządu agencji interaktywnej Digital One
Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny SAR
Rafał Baran, CEO Grey Group Polska
Anna Dzierżęcka, managing partner Mediacom
Iwona Kossmann, ekspert branżowy
Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor external affairs w Mercedes-Benz Polska
Paweł Bochniarz, dyrektor PricewaterhouseCoopers
Małgorzata Leniarska, partner zarządzający Dragon Rouge
Jacek Olechowski, prezes Mediacap
Marek Szafarz, dyrektor działu marketingu TVN
Radek Nęcki, prezes zarządu agencji Prowokator
Marcin Woźniak, COO ARBOinteractive
Michał Stawecki, dyrektor marketingu firmy Apart
Sebastian Kulczyk, członek zarządu Kulczyk Investments
Łukasz Wejchert, ekspert branżowy, inwestor
Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl
Tomasz Pruszczyński, współzałożyciel OS3 multimedia
Cyprian Kostewicz, dyrektor marketingu WPC
Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Związku Firm Public Relations
Bartłomiej Serafiński, założyciel Touch Ideas
Monika Nowaczewska, niezależny konsultant i trener zarządzania
Krzysztof Gawrych, ekspert branżowy
Bartosz Mateja, CEO Prografix
Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska
Lechosław Garbarski, prof. Akademii im. Leona Koźmińskiego
Katarzyna Kultys-Jabłośnka, założycielka Fashion Magazine

Partnerami wspierającymi konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 są m.in. Mediacom, Grey Group, Digital One, Dragon Rouge, 180heartbeats, faceADDICTED, AMS, TVN, Apart, Mercedes-Benz, Onet.pl, Clever Frame, Point Group, LSW, PWC, Prografix, Defacto oraz Tag Heuer.

Business Sopot Festival odbędzie się w dniach 25-29 kwietnia br. w kilku miejscach w Sopocie, a w jego skład wchodzi szereg wydarzeń, m.in.:

Kongres Dyrektorów Marketingu
Leaders in Poland
wystawa Outdoor Inspiration
Fast Business Date
Business Lifestyle Expo
Gala konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011
Gala konkursu Fashion People - Fashion Magazine
Startup Show i inne
Business Soport Festival i Konkurs Dyrektor Marketingu Roku organizowany jest przez spółkę Mediarun, wydawcę m.in. serwisów internetowych Mediarun.pl, Medialink.pl, Zegarek.pl, Trunki.pl oraz Medialine.pl, a także organizatora konferencji i szkoleń związanych z marketingiem, reklamą i sprzedażą Mediarun Academy.

Prowadzony przez spółkę serwis Mediarun.pl jest jednym z najpopularniejszych i najdłużej istniejącym w Polsce serwisem poświęconym marketingowi, mediom i reklamie. Serwis dociera do prawie 300 tys. użytkowników miesięcznie, bezpłatny codzienny newsletter Mediarun.pl posiada prawie 50 tys. subskrybentów, a profil serwisu na Facebooku gromadzi aktywną społeczność ponad 20 tys. użytkowników.

Mediarun.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |