Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Znajdź Metodę na Falsa i zgarnij nagrodę w wielkim konkursie firmy DCB
Znajdź Metodę na Falsa i zgarnij nagrodę w wielkim konkursie firmy DCB Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.08.2010.
Firma DCB – ekspert w dziedzinie wykrywania fałszywych banknotów – zaprasza wszystkich uczestników obrotu gotówkowego do udziału w ciekawym konkursie pod tytułem „Metoda na Falsa”. Konkurs polega na zaprezentowaniu innowacyjnego i skutecznego sposobu na rozpoznawanie autentyczności banknotów w walutach złoty, euro oraz dolar amerykański. Termin składania zgłoszeń upływa 14 marca 2011 roku, a uroczyste ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w dniu 31 marca 2011 roku.

„Metoda na Falsa” to konkurs, który ma na celu edukację Polaków w zakresie wykrywania fałszywych banknotów. Skierowany jest do wszystkich osób, które dokonują transakcji gotówkowych.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy przedstawić interesującą i niezawodną metodę służącą rozpoznawaniu autentyczności banknotów. Swój nowatorski pomysł można zaprezentować osobiście w siedzibie firmy DCB, opisać i przesłać drogą mailową lub wysłać pocztą nakręcony filmik obrazujący proponowane rozwiązanie. Każdemu uczestnikowi konkursu przysługuje prawo do przesłania więcej niż jednego sposobu służącego wykrywaniu fałszywych pieniędzy.

„Metoda na Falsa to konkurs, który służyć ma zaangażowaniu polskiego społeczeństwa w walkę z istotnym problemem, jakim jest fałszowanie pieniędzy. Poszukiwanie innowacyjnych i skutecznych sposobów na rozpoznanie falsyfikatu jest na to idealnym rozwiązaniem. Jesteśmy zdania, że im więcej osób będzie posiadać odpowiednią wiedzę w zakresie ochrony przed fałszywkami, tym mniejsze będą straty związane z tym procederem. Zapraszamy wszystkich do uczestnictwa w naszym konkursie” – mówi Sylwester Salach, prezes firmy DCB.

Oceny merytorycznej zgłoszonych metod dokona jury konkursu w składzie: Sylwester Salach (prezes zarządu), Urszula Morawska (ekspert walutowy), Bożena Siwik (dyrektor działu szkoleń) oraz Emilia Majewska (kierownik działu marketingu). Główne czynniki, które brane będą pod uwagę przy wyborze zwycięskich metod to innowacyjność, skuteczność oraz niezawodność. Po dokonaniu oceny, jury wyłoni zwycięzców oraz wyróżnionych w konkursie.

Nagrody główne dla autorów zwycięskich rozwiązań to:
•    5000 zł – za zajęcie pierwszego miejsca;
•    3000 zł – za zajęcie drugiego miejsca;
•    1000 zł – za zajęcie trzeciego miejsca.

Dodatkowo, autorzy wyróżnionych metod otrzymają nagrody rzeczowe w postaci wycieczki zagranicznej, laptopa, kamery cyfrowej, odtwarzacza mp4, lampy kasjerskiej DeCoBa oraz vouchera na szkolenia organizowane przez firmę DCB.
Konkurs trwa do 14 marca 2011 roku. Ogłoszenie zwycięskich metod nastąpi w dniu 31 marca 2011 roku.
Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej www.decoba.pl

DCB
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |