Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Zabezpiecz się na walentynki
Zabezpiecz się na walentynki Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.02.2010.
14 lutego w naszej kulturze już od wielu lat kojarzony jest jako wielkie święto miłości. W niecodzienny sposób dzień zakochanych postanowili uczcić dwaj znani producenci zabezpieczeń. Współpraca między marką Unimil oraz producentem oprogramowania antywirusowego G Data  jest dedykowana w szczególności wszystkim tym, którzy w wyjątkowy sposób chcą uczcić tegoroczne Walentynki.

Walentynki to doskonały moment by poruszyć problemy związane z szeroko pojętą miłością oraz odpowiedzialnością. Chociaż seksualność człowieka w coraz mniejszym stopniu stanowi temat tabu, to jednak tematy związane z odpowiednim zabezpieczaniem się, są podejmowane niechętnie. „Dyskusja na temat problemu zabezpieczeń jest ważna, zarówno od strony życia codziennego, jak również zasad bezpiecznego użytkowania sieci. Myślę, że dzięki tak nietypowej akcji, zwrócimy uwagę na dwa, bardzo istotne społecznie problemy”  tłumaczy Magda Gajewska, Brand Manager marki Unimil.

Zdaniem ekspertów z G Data równie ważne jest poruszenie problemu związanego z bezpieczeństwem w sieci – jak w rozmowie wyjaśnia Łukasz Nowatkowski, Polska  odstaje od czołówki najlepiej zabezpieczonych infrastruktur informatycznych w Europie. Tak przewrotna akcja ma również przyczynić się do wzrostu bezpieczeństwa i świadomości internautów na temat zagrożeń czyhających w sieci.

Zasady zabawy są bardzo proste – osoby, które zarejestrują zakupiony roczny pakiet G Data AntiVirus 2010 dokładnie w dniu zakochanych (14 lutego), drugi produkt z roczną licencją w wersji elektronicznej otrzymają gratis. Dodatkowo, pierwsze 10 osób, które spełnią powyższe wymagania, otrzyma od firmy Unimil opakowanie 12 sztuk nielateksowych prezerwatyw Unimil R  SKYN R stworzonych w rewolucyjnej technologii SensopreneTM. „Myślę, że takie rozwiązanie będzie świetnym prezentem dla wszystkich zakochanych. Dzięki temu bezpieczeństwem można podzielić się ze swoją drugą połową” komentuje Tomasz Zamarlik z G Data Software.

Akcja G Data połączona jest również z działaniami o charakterze informacyjno – edukacyjnym. O zagrożeniach istniejących w sieci internauci mogą dowiedzieć się na stronie G Data. Natomiast na temat akcji użytkownicy sieci mogą podyskutować na fanpage kampanii utworzonej na portalu Facebook oraz na stronie www.rewolucjaskyn.pl.

Someday Interactive

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |