Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Wedel uaktywnia fanów na Facebooku
Wedel uaktywnia fanów na Facebooku Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.06.2010.


Takiej akcji na Facebooku jeszcze nie było, 14 czerwca na stronie E.Wedel na Facebooku (facebook.com/czekolada ) rusza kolejna akcja skierowana do konsumentów. Użytkownicy Facebooka biorąc udział w słodkiej zabawie, będą mogli wygrać iPada oraz iPody. Wystarczy wysłać jak najwięcej wirtualnego Ptasiego Mleczka do swoich znajomych i można zdobyć jedną z trzech nagród.

Zasady konkursu
Warunkiem uczestnictwa w zabawie jest obecność w społeczności E.Wedel na Facebooku. Za pomocą specjalnej aplikacji, fani Wedla muszą wysłać jak najwięcej kostek wirtualnego Ptasiego Mleczka do swoich znajomych. Za każdą zaakceptowaną kostkę uczestnik zabawy otrzyma jeden punkt, dodatkowy punkt można otrzymać, za każdego znajomego, który „polubi” Wedla na Facebooku. Osoba z największą ilością punktów otrzyma iPada, najnowsze dziecko Apple – przedmiot ogromnego pożądania, jeszcze niedostępny w Polsce. Druga nagroda to iPod Nano, trzecia iPod Shuffle.



Wedel na Facebooku
Jest to kolejna akcja jaką przygotował E.Wedel dla swoich fanów w ramach strony www.facebook.com/czekolada. W maju przeprowadzono konkurs związany z Dniem Matki. Zasady zabawy, choć proste, były też nietypowe: użytkownicy, zamiast otrzymać nagrodę w konkursie, mogli ją wygrać dla swojej mamy, przesyłając do organizatora ciekawe życzenia z okazji Dnia Matki. Autorzy najciekawszych życzeń, dzięki swej kreatywności, zrobili swoim mamom słodką niespodziankę. Z 2173 zgłoszeń, które zostały nadesłane przez użytkowników Facebooka, wybrano 500 najciekawszych.  Właśnie tyle mam dostało w dniu swojego święta słodki upominek, przesłany przez Wedla w imieniu ich dzieci. Każda mama dostała bombonierkę „Od serca”  wraz ze spersonalizowanymi życzeniami autorstwa swojego syna lub córki.

Marka Wedel jesienią ubiegłego roku rozpoczęła przełomową w swojej historii strategię komunikacji, która czerpie z ponadczasowej tożsamości marki Wedel - produkowaniu i dostarczaniu ludziom przyjemności i radości. Nowa strategia komunikacji oparta jest na haśle: „Wedel, Fabryka Przyjemności przedstawia.” Poprzez zaskakującą, niekonwencjonalną komunikację marki, Wedel przełamuje schematy i w zupełnie inny sposób mówi konsumentom o czekoladzie. Odbiorcy komunikatów reklamowych są dla marki  aktywnymi partnerami, dlatego kilka miesięcy temu rozpoczęto bardzo intensywne działania w portalach społecznościowych. Inicjatywa narodziła się z przekonania, że dostarczanie przyjemności to doskonały temat na budowanie społeczności wokół marki również w Internecie. Celem powstania strony Wedla na Facebooku było i jest budowanie społeczności wokół marki oraz angażowanie konsumentów i podkreślenie roli Wedla jako ponadczasowego dostarczyciela przyjemności. Fanpage marki E.Wedel posiada w chwili obecnej 8 800 fanów.

Cadbury Wedel
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy Cadbury Wedel (PRESS BOX)
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:


































 


kredyt gotówkowy


| PressBox | BIZNET24.PL | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |