Wafelki Grześki w promocji +15% gratis! |
28.09.2010. | |
Jutrzenka Colian rozpoczęła promocję konsumencką wafelków marki Grześki. Za tę samą cenę konsument otrzymuje 15% więcej produktu. Promocja potrwa do wyczerpania zapasów.
Promocja konsumencka obejmuje trzy smaki wafelków. Grześki kakaowe w czekoladzie deserowej, Grześki Toffi w czekoladzie mlecznej oraz Grześki Orzechowe w czekoladzie mlecznej są dostępne w gramaturze większej o 15% za tę samą cenę. Promocję, mającą na celu zwiększenie rotacji produktu na półce poprzez ofertę z wartością dodaną gratis, wspierają materiały POS umieszczane w punktach sprzedaży detalicznej. Wafelki Grześki, które biorą udział w promocji, należą do trzech smaków najchętniej wybieranych przez konsumentów. Grześki kakaowe, sztandarowy produkt marki, to chrupiący wafelek zatopiony w deserowej czekoladzie. Grześki Toffi są przełożone kremem o smaku toffi i oblane mleczną czekoladą, a Grześki Orzechowe stanowią kompozycję orzechów laskowych i czekolady mlecznej. Marka Grześki jest liderem segmentu wafli impulsowych pod względem wolumenu sprzedaży, który wynosi 23,2% udziałów rynkowych oraz wiceliderem tego rynku w odniesieniu do udziałów wartościowych plasujących się na poziomie 22,2%. (MEMBR MJ’10). Wafelki Grześki w czekoladzie 39g; 0,98 zł. Wafelki Grześki Toffi w czekoladzie mlecznej 39g; 0,98 zł. Wafelki Grześki Orzechowe w czekoladzie mlecznej 39g; 0,98 zł. Kolterman Media Communications |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |