W Media Markt mistrzowie nie płacą! |
02.06.2010. | |
Kilka dni przed rozpoczęciem mundialu w RPA nie brakuje gorących emocji, a jeszcze bardziej podgrzewa je najnowsza mistrzowska oferta Media Markt. Klienci sieci, którzy naprawdę znają się na piłce i udowodnią to między 4 a 11 czerwca br., otrzymają zwrot pieniędzy za zakupy w Media Markt. Powodzenia Polacy! Rozpoczynająca się 4 czerwca akcja promocyjna sieci Media Markt będzie towarzyszyła kibicom w tak wyjątkowym wydarzeniu sportowym, jakim są Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Konkurs realizowany w sklepach Media Markt przed rozpoczęciem mundialu w RPA przyniesie dodatkowy dreszczyk emocji wszystkim kibicom, którzy dokonają zakupu na co najmniej 200 zł i wykażą się wiedzą piłkarską. Otrzymają oni zwrot pieniędzy za zakupy w Media Markt. „Ogromne zainteresowanie Polaków wydarzeniami sportowymi oraz oczekiwanie naszych klientów na niestandardową akcję marketingową zachęciło nas, jak zawsze z okazji mistrzostw w piłce nożnej, do przygotowania ciekawego konkursu z okazji Mistrzostw Świata. Tym razem, konkurs jest wyjątkowo atrakcyjny, ponieważ całkowity zwrot wartości zakupionego w Media Markt towaru dotyczyć będzie wielu klientów Media Markt. Wystarczy bowiem odpowiedzieć na 2 pytania, m.in. wybrać poprawnie parę finalistów Mistrzostw Świata.” – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. marketingu sieci Media Markt w Polsce. Zasady konkursu są proste: 1.W dniach 4 – 11 czerwca dokonaj w Media Markt zakupu na min. 200 zł i zostaw u sprzedawcy wypełniony certyfikat uczestnika konkursu. 2.Podczas mundialu trzymaj kciuki za parę finałową, na którą postawiłeś – wygrasz razem z nią! 3.Między 12 lipca a 9 sierpnia br. zgłoś się do sklepu, w którym otrzymałeś certyfikat i poproś o nagrodę dla mistrza (pełna wersja Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.mediamarkt.pl oraz w Sklepie). Akcja marketingowa „Mistrzowie nie płacą” obejmuje spoty telewizyjne emitowane w telewizjach: Polsat, TVP I i TVP II oraz TVN Realizacja: Agencja kreatywna OpusB Realizacja filmowa: Ideal, reżyser Darek Szendel Kampania będzie prowadzona w prasie, internecie, za pomocą gazetek promocyjnych. Media do kampanii zostały zakupione przez dział mediów Media Markt oraz dom mediowy Universal McCann. Media Markt www.mediamarkt.pl Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN ( press box ) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |