W Burger King walka do ostatniej kropli sosu |
04.08.2009. | |
4 sierpnia w restauracjach Burger King startuje konkurs, w którym można wygrać cenne nagrody pieniężne i rzeczowe.
Odbywa się on pod hasłem „Gringo i Gaucho walczą ZaŻarcie. Do ostatniej kropli sosu” i związany jest z promocją dwóch nowych burgerów: ostrego Gringo (grillowane na ogniu mięso, pikantne krążki cebulowe i teksański ketchup) oraz łagodniejszego Gaucho (grillowane mięso z posiekaną smażoną cebulą i z sosem BBQ). Aby wziąć udział w konkursie należy kupić w Burger King zestaw Gringo lub Gaucho i odpowiedzieć na pytanie: „Co potrafisz zrobić w 3 sekundy?”. Jury będzie oceniało kreatywność uczestników. O nagrody: 3 x 10 000 złotych, 18 Xboxów z grą Fight Night Round 4 oraz 63 iPody shuffle, powalczą osoby, które prześlą najciekawsze wypowiedzi. Uczestnicy konkursu mogą wysyłać swoje propozycje SMS-em lub za pośrednictwem strony internetowej www.gringovsgaucho.pl , na której znajdą również dokładne zasady i regulamin konkursu. Polecając stronę innym użytkownikom, w ramach dodatkowej promocji „Idź za ciosem”, fani Burger Kinga mają ponadto szansę zdobyć kupon na darmowego burgera. Promocja Gringo i Gaucho oraz związany z nią konkurs potrwają do 4 października. Za koncept kreatywny i prowadzenie promocji oraz przygotowanie internetowej strony konkursowej odpowiada agencja FireFly Creation. Solski Burson-Marsteller |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |