Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Urodzinowa kumulacja w Intermarche
Urodzinowa kumulacja w Intermarche Utwórz PDF Poleć znajomemu
08.10.2009.
6 października ruszyła Urodzinowa Kumulacja w Intermarché, specjalna akcja zorganizowana z okazji 12 urodzin sieci. Do wygrania przez klientów jest łącznie 500 000 zł. Loteria prowadzona pod nadzorem Ministerstwa Finansów potrwa do 25 października.

Każdy klient, który zrobi zakupy za minimum 40 zł otrzyma zdrapkę, dzięki której może wygrać bon towarowy o wartości 20 zł lub wziąć udział w loterii o nagrodę główną, czyli bony towarowe o wartości 1 200 zł. Nagroda główna będzie losowana w każdym sklepie Intermarché. W sumie na klientów czekają bony na zakupy w Intermarché o wartości ponad 500 000 zł.
Ponadto z okazji 12 urodzin sieci Intermarché przygotowano wiele atrakcyjnych promocji i okazji zakupowych.

W pierwszym tygodniu akcji w atrakcyjnych cenach będzie można nabyć 12 najczęściej kupowanych produktów, w drugim tygodniu 12 produktów marek własnych, a w ostatnim tygodniu urodzin 12 zestawów produktowych.

Akcja jest szeroko reklamowana w wybranych stacjach telewizyjnych, radiowych, na billboardach, w gazetkach handlowych oraz materiałach POS w sklepach.

ITM Polska






 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |