Skuteczna kampania - konkurs dla pasjonatów e-marketingu |
21.01.2010. | |
„Jaka wg Ciebie kampania on-line w 2009 roku była najciekawsza, najskuteczniejsza i dlaczego?” To pytanie w konkursie dla pasjonatów e-marketingu – „Skuteczna kampania”. Konkurs został zorganizowany przez Concept Labs we współpracy z autorami blogów poświęconych tematyce komunikacji i marketingu w nowych mediach - Jackiem Gadzinowskim i Mirkiem Połyniakiem. Do 16 lutego 2010 Internauci mogą publikować swoje odpowiedzi konkursowe w postaci komentarzy na stronach blogów: http://www.gadzinowski.pl/ Jacek Gadzinowski czyli komunikacyjna trepanacja czaszki http://mirekpolyniak.wordpress.com/ Mirek Połyniak - Skuteczny e-marketing Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone atrakcyjnymi zestawami książek ufundowanymi przez Wydawnictwo Helion - lidera na rynku poradników dla biznesu i literatury informatycznej. W zestawach nagród pojawią się następujące tytuły: 1) Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową, Avinash Kaushik 2) E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów, Lance Loveday Sandra Niehaus 3) Marketing wirusowy w internecie, Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz 4) BRAND sense - marka pięciu zmysłów, Martin Lindstrom 5) Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty, Gerry McGovern Szczegółowe informacje o konkursie i regulamin dostępne są na stronie konkursowej http://www.conceptlabs.pl/konkurs-skuteczna-kampania.html Patronat medialny nad konkursem objęły media branżowe: InternetPR.pl, Newsline.pl, SalesNews.pl, Marketingowiec.pl **** Grupa Wydawnicza Helion SA jest liderem na rynku literatury informatycznej i poradników dla biznesu. Helion (literatura informatyczna) to publikacje podążające za dynamicznie rozwijającymi się technologiami, kierowane do wszystkich użytkowników komputerów. Concept Labs prowadzi projekty szkoleniowe otwarte i in-company w zakresie e-marketingu, social media, SEO, web usability, analityki webowej, e-commerce, brandingu, public relations, reklamy, benchmarkingu i nowoczesnych strategii marketingowych. Discover marketing chemistry… http://www.gadzinowski.pl/ Jacek Gadzinowski czyli „komunikacyjna trepanacja czaszki”, blog poświecony komunikacji w świecie starych i nowych mediów http://mirekpolyniak.wordpress.com/ Mirek Połyniak – blog „Skuteczny e-marketing” - e-marketing bez mitów; twarde fakty, nowinki i światowe trendy Concept Labs |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |