Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Skuteczna kampania - konkurs dla pasjonatów e-marketingu
Skuteczna kampania - konkurs dla pasjonatów e-marketingu Utwórz PDF Poleć znajomemu
21.01.2010.
„Jaka wg Ciebie kampania on-line w 2009 roku była najciekawsza, najskuteczniejsza i dlaczego?”
To pytanie w konkursie dla pasjonatów e-marketingu – „Skuteczna kampania”. Konkurs został zorganizowany przez Concept Labs we współpracy z autorami blogów poświęconych tematyce  komunikacji i marketingu w nowych mediach - Jackiem Gadzinowskim i Mirkiem Połyniakiem.

Do 16 lutego 2010 Internauci mogą publikować swoje odpowiedzi konkursowe w postaci komentarzy na stronach blogów:
http://www.gadzinowski.pl/  Jacek Gadzinowski czyli komunikacyjna trepanacja czaszki
http://mirekpolyniak.wordpress.com/ Mirek Połyniak - Skuteczny e-marketing

Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone atrakcyjnymi zestawami książek ufundowanymi przez Wydawnictwo Helion - lidera na rynku poradników dla biznesu i literatury informatycznej.

W zestawach nagród pojawią się następujące tytuły:
1) Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową, Avinash Kaushik
2) E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów, Lance Loveday Sandra Niehaus
3) Marketing wirusowy w internecie, Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz
4) BRAND sense - marka pięciu zmysłów, Martin Lindstrom
5) Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty, Gerry McGovern

Szczegółowe informacje o konkursie i regulamin dostępne są na stronie konkursowej http://www.conceptlabs.pl/konkurs-skuteczna-kampania.html

Patronat medialny nad konkursem objęły media branżowe: InternetPR.pl, Newsline.pl, SalesNews.pl, Marketingowiec.pl

****
Grupa Wydawnicza Helion SA jest liderem na rynku literatury informatycznej i poradników dla biznesu. Helion (literatura informatyczna) to publikacje podążające za dynamicznie rozwijającymi się technologiami, kierowane do wszystkich użytkowników komputerów.

Concept Labs prowadzi projekty szkoleniowe otwarte i in-company w zakresie e-marketingu, social media, SEO, web usability, analityki webowej, e-commerce, brandingu, public relations, reklamy, benchmarkingu i nowoczesnych strategii marketingowych.  Discover marketing chemistry…

http://www.gadzinowski.pl/   Jacek Gadzinowski czyli „komunikacyjna trepanacja czaszki”, blog poświecony komunikacji w świecie starych i nowych mediów

http://mirekpolyniak.wordpress.com/ Mirek Połyniak – blog „Skuteczny e-marketing” - e-marketing bez mitów; twarde fakty, nowinki i światowe trendy


Concept Labs
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |