Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Ruszył konkurs "Wygraj Sylwestra Marzeń"
Ruszył konkurs "Wygraj Sylwestra Marzeń" Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.10.2011.
 „Wygraj Sylwestra Marzeń!” to konkurs internetowy, promujący rachunek osobisty „1. Konto” Credit Agricole Bank Polska. Główną nagrodą w zabawie jest impreza sylwestrowa za 100 000 zł.

Konkurs „Wygraj Sylwestra Marzeń!” nawiązuje do mechanizmu zakupów grupowych. Aby stanąć do walki o wygraną, należy zarejestrować się na stronie www.SylwesterMarzen.pl, stworzyć lub dołączyć do grupy liczącej od 3 do 40 osób oraz zbierać punkty. Można je uzyskać za utworzenie profilu i otwarcie „1. Konta” w Credit Agricole Bank Polska oraz za aktywne korzystanie z tego rachunku. Za otwarcie konta każdy z członków grupy może zdobyć w konkursie najwięcej, bo aż 10 punktów.

Dodatkowe punkty wiążą się z aktywnym korzystaniem z „1. Konta”. Można je zdobyć za dokonanie transakcji kartą debetową Visa, płatność CA Przelewem Online i doładowanie telefonu komórkowego.
Konkurs przeznaczony jest dla osób w wieku od 18 do 27 lat i trwa od 3 października do 30 listopada 2011 r. Sylwestra za 100 000 zł wygrają członkowie najbardziej aktywnej grupy wraz z osobami towarzyszącymi. Zwycięzcy, spośród kilku dostępnych opcji, mogą sami wybrać miejsce imprezy oraz jej klimat – w stylu Bollywood, PRL, Disco Fever, Matrix czy Hawajskiej Plaży. Uczestnicy mogę też zdecydować o rodzaju muzyki, serwowanego jedzenia oraz o dodatkowych atrakcjach. Każdy z członków grupy, która zajmie w konkursie 2. miejsce, otrzyma zestaw Sony Play Station 3 (160 GB), a zdobywcy 3. miejsca - bony do Empiku o wartości 100 zł każdy. Ogłoszenie wyników nastąpi 6 grudnia 2011 r.

Akcji „Wygraj Sylwestra Marzeń” towarzyszą kampanie reklamowe na największych ogólnopolskich portalach internetowych i społecznościowych oraz działania promocyjne na 40 uczelniach w całej Polsce. W ramach działań wspierających zabawę, w okresie od 22 października do 13 listopada 2011 r. zaplanowano kampanię TV promującą „1. Konto” Credit Agricole Bank Polska. Uzupełnieniem działań promocyjnych są ulotki i plakaty dostępne we wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska. Za pomysł i kreacje odpowiada agencja Point Of View.

Więcej informacji: www.SylwesterMarzen.pl , www.Credit-Agricole.pl.
    
Credit Agricole Bank Polska

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |