Radosne spełnianie marzeń - IV edycja konkursu firmy Coneco |
06.05.2010. | |
Dobiegła końca IV edycja konkursu zorganizowanego przez firmę CONECO - cieszącego się wielką popularnością producenta artykułów dziecięcych. Wykonawcą technicznym i marketingowym była Grupa AMP Media. Jak w poprzednich latach, wyłaniani co tydzień zwycięzcy otrzymali atrakcyjne nagrody.
Warunkiem uczestnictwa było udzielenie poprawnych odpowiedzi na trzy proste pytania, które dotyczyły produktów organizatora konkursu. Poza nagrodą główną – voucherem o wartości 4500 zł do wykorzystania w dowolnym miejscu Europy, przyznane zostały nagrody tygodniowe, tj. wózek, fotelik samochodowy czy łóżeczko turystyczne oraz nagrody pocieszenia - kubki i torby z logo firmy CONECO. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Ponad 17637 użytkowników sieci wypełniło formularze, wybrano 45 zwycięzców. Ponadto, zorganizowane zostały dwa ciekawe minikonkursy. Pierwszy z nich polegał na zachęceniu znajomych do wzięcia udziału w konkursie, a zwycięzca otrzymał wybrany przez siebie produkt z najnowszego katalogu firmy CONECO. Drugi konkurs został stworzony z myślą o miłośnikach fotografii. Zadaniem uczestników było przesłanie jak najoryginalniejszego, zdjęcia swojego dziecka. Przewidzianą nagrodą był wysokiej klasy aparat fotograficzny NIKON Coolpix L100. W związku z olbrzymim zainteresowaniem konkursem fotograficznym, organizator dodatkowo przeznaczył 10 nagród pocieszenia. Szczegóły dotyczące akcji można znaleźć na stronie http://konkurs.coneco.pl/. Warto zaznaczyć jednak, że oba minikonkursy okazały się szczególnie atrakcyjne dla odbiorców, o czym świadczy fakt, że nadesłano 3388 zdjęć, a 2363 osoby poleciły konkurs główny swoim znajomym. Akcja firmy CONECO przyczyniła się do wzrostu odwiedzin swojej strony internetowej, a co za tym idzie, wzrosła także wiedza osób korzystających z internetu o marce, a to, z kolei, implikuje wzrost zainteresowania produktami firmy. Pozyskano prawie 80 tys. unikalnych użytkowników na serwis. Jak w poprzednich latach, nasz konkurs cieszył się wielkim powodzeniem wśród użytkowników sieci. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z tak licznego uczestnictwa. Z poznanych liczb wynika, że prawie co czwarta wchodząca osoba wzięła udział w konkursie. Włożyliśmy wiele pracy w jego stworzenie, tak aby był oryginalny i atrakcyjny dla potencjalnych uczestników. Po raz kolejny nie pomyliliśmy się! – mówi Zbyszek Sołtysik – Koordynator Sprzedaży Krajowej CONECO AMP Media |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |