Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Popieramy Mamę w Pracy!
Popieramy Mamę w Pracy! Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.12.2009.
Konkurs „Mama w pracy” organizowany przez Fundację Świętego Mikołaja zyskuje nowych partnerów. Do grona patronów medialnych akcji dołączył miesięcznik „Personel i Zarządzanie”, którego wydawcą jest spółka INFOR Ekspert. Kampanię promującą postawy przyjazne dla pracujących mam wspierają także Instytut Pracy i Spraw Socjalnych (IPISS) oraz portal Pracuj.pl.

 W ramach współpracy patroni będą zachęcać do udziału w konkursie o tytuł „Firmy nieprzeciętnie przyjaznej mamom”. Zainteresowane firmy i pracujące w nich mamy mogą przesyłać zgłoszenia i wypełnione ankiety do końca lutego 2010 roku. Informacje na temat kampanii dostępne są na www.mamawpracy.pl oraz www.mikolaj.org.pl.

Konkurs „Mama w pracy” ma na celu poprawę sytuacji kobiet na rynku pracy. Głównym celem akcji jest promowanie promacierzyńskich postaw na rynku pracy zgodnie z zasadą, że matki są wartościowymi i lojalnymi pracownikami, dlatego warto o nie dbać. Współorganizatorem akcji jest dziennik „Rzeczpospolita", partnerem Instytut Badawczy Millward Brown SMG/KRC, wsparcia merytorycznego podczas przygotowania ankiety konkursowej udzieliła międzynarodowa firma doradcza Hay Group.

„Matki są pracowite, obowiązkowe i lojalne, dlatego pracodawcy nie powinni obawiać się przyjmowania ich do pracy. Wspólnie z naszymi partnerami, chcemy przekonać przedsiębiorców, że zatrudniając kobiety mogą wiele zyskać. Pokazujemy, że wizerunek firmy przyjaznej matkom jest niezwykle cenny i znacząco podnosi wartość przedsiębiorstwa” – mówi Karolina Błaszczyk, koordynatorka projektu z Fundacji Świętego Mikołaja.

Tegoroczna, trzecia już edycja konkursu, rozpoczęła się w listopadzie 2009 roku. W tym roku po raz pierwszy Fundacja Świętego Mikołaja przyzna zwycięskim firmom roczną licencję „Firmy nieprzeciętnie przyjaznej mamom”. Do konkursu mogą zgłaszać się zarówno małe i średnie firmy (do 50 pracowników), jak i duże (ponad 50 pracowników). Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu są do pobrania na stronach internetowych Fundacji Świętego Mikołaja (www.mikolaj.org.pl, www.mamawpracy.pl) oraz dziennika Rzeczpospolita (www.rp.pl).

Konkurs dla "Firm nieprzeciętnie przyjaznych mamom" jest częścią kampanii społecznej poświęconej problemowi łączenia macierzyństwa z pracą zawodową kobiet, prowadzonej przez Fundację Świętego Mikołaja od 2007 roku.
Informacje o Fundacji:
Fundacja Świętego Mikołaja od dziesięciu lat organizuje społeczne i kulturalne kampanie reklamowe. Najważniejsze 3 akcje to:
* Mama w pracy - celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości społecznej dotyczącej sytuacji matek na rynku pracy. W ramach projektu organizowany jest konkurs dla firm przyjaznych mamom;
* Grunt to rodzina – od 2004 roku Fundacja szerzy ideę rodzinnych domów dziecka;
* Dzień Papieski – we współpracy z Fundacją „Dzieło Nowego Tysiąclecia” organizowane są kampanie Dnia Papieskiego;
Fundacja zajmuje się badaniem i rozwiązywaniem skutków kryzysu solidarności z potrzebującymi, a w swojej pracy wykorzystuje techniki nowoczesnego zarządzania, marketingu oraz reklamy. Dotychczasowe dokonania Fundacji to:
* 29 ogólnopolskich kampanii społecznych;
* 30 mln zł zebranych na cele społeczne i charytatywne;
* 6 dużych raportów z badań sytuacji i problemów trzech grup społecznych: samotnych matek, dzieci z rodzinnych domów dziecka i sytuacji mam w pracy;
* 53 badania dotyczące znajomości problemów społecznych, wizerunku organizacji pozarządowych i odbioru kampanii społecznych przez Polaków;
* 16 050 plakatów wielkoformatowych w największych miastach Polski promujących idee społeczne;
* 6800 spotów reklamowych wyemitowanych w radio i telewizji zachęcających do przekazania pieniędzy na cele charytatywne;
* 13 reportaży telewizyjnych na temat najważniejszych problemów społecznych występujących w Polsce;
* kilkaset audycji i publikacji w prasie, telewizji, radio i w internecie;
* 413 zrealizowanych przedsięwzięć edukacyjnych dla blisko 1000 dzieci z rodzinnych domów dziecka z całej Polski;
* 30 konferencji, debat i pokazów filmowych;
* 45 szkoleń, wykładów i konsultacji dla organizacji pozarządowych przeprowadzonych przez przedstawicieli Fundacji;
* ponad 330 wizyt dentystycznych dla kobiet przebywających w domach samotnej matki w Brwinowie i w Laskach.

Fundacja Świętego Mikołaja w 2005 roku otrzymała nagrodę Pro Publico Bono w kategorii ochrony zdrowia, pomocy społecznej i charytatywnej za najlepszą inicjatywę obywatelską. Rok później, została laureatem nagrody TOTUS przyznawanej przez Fundację Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia” w kategorii „Propagowanie nauczania Ojca Świętego Jana Pawła II”. W 2008 roku Caritas Polska przyznał Fundacji nagrodę Ubi Caritas w kategorii współpraca.

Fundacji Świętego Mikołaja można także pomóc wpłacając pieniądze na jej konto:
Volkswagen Bank Polska S.A. 64 2130 0004 2001 0299 9993 0001
Nr KRS 0000126602

Więcej na www.mikolaj.org.pl

GENESIS PR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |