Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Ponad milion uczestników loterii Carlsberga!
Ponad milion uczestników loterii Carlsberga! Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.12.2011.
Codziennie każdy, kto kupi piwo Carlsberg, ma szansę wygrania zestawu dwóch biletów na mecze UEFA EURO 2012™. Jak pokazują wyniki promocji, Polacy są wielkimi fanami piłki nożnej i chcą być częścią Mistrzostw. Od początku konkursu wzięło w nim udział już ponad milion osób.

Bycie oficjalnym sponsorem UEFA EURO 2012™ wiąże się z szeregiem praw  i przywilejów. Jako jedyna marka piwna możemy rozdawać to, co dla kibiców najważniejsze, czyli bilety na zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Jak cenne są wejściówki, mamy szansę się przekonać, obserwując liczbę zgłoszeń, które codziennie do nas spływają. Promocja przerosła nasze wszelkie oczekiwania. – podkreśla Wojciech Żabiński, Dyrektor Projektu EURO 2012 Carlsberg Polska

Pierwszym sposobem zdobycia biletów na Mistrzostwa, było oficjalne losowanie prowadzone przez UEFA. Po jego zakończeniu kibicom pozostało liczyć głównie na sponsorów. Carlsberg jako pierwszy dał fanom futbolu szansę wygrania biletów. W trwającej już od maja promocji wysłano ponad milion zgłoszeń, Carlsberg rozdał blisko 400 biletów, a loteria ciągle trwa. Dwie wejściówki będą losowane codziennie do 25 kwietnia. Każdy kibic nadal może spróbować swoich szans.

Stworzyłem konto na UEFA.com dopiero w ostatnim dniu rejestracji i z powodu obciążonych serwerów nie udało mi się go aktywować. Spróbowałem w konkursie Carlsberga. Zebrałem 10 kodów i wysłałem. Na drugi dzień po ich wysłaniu sprawdziłem listę zwycięzców i wylosowany kod okazał się moim. W ciągu trzech dni zatelefonował przedstawiciel firmy, aby poinformować mnie o wygranej – mówi Paweł Kosak, jeden ze zwycięzców.

Mechanizm promocji jest bardzo prosty. Aby wygrać bilety na UEFA EURO 2012™, wystarczy kupić piwo Carlsberg w butelce albo w puszcze oznaczone promocyjną etykietą. Następnie należy zgłosić swój udział w konkursie, wysyłając SMS-em lub rejestrując na stronie internetowej www.carlsberg.pl/wygrajbilety kod znajdujący się pod kapslem bądź kluczykiem. Każdego dnia gra rozpoczyna się od nowa – wszystkie zgłoszenia są ważne tylko w jednym losowaniu. Co ważne już następnego dnia uczestnicy loterii mogą sprawdzić, czy ich kod okazał się szczęśliwy. Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie www.carlsberg.pl.

Nasze zaangażowanie w UEFA EURO to 24 lata zbierania doświadczeń i wspólnego przeżywania emocji. Dzięki temu wiemy, że to zdobycie biletu jest jednym z największych marzeń kibiców. Wierzymy, że nadchodzące Mistrzostwa będą najlepszymi w historii. Chcemy, aby nasi Konsumenci byli częścią tego niezwykłego wydarzenia.– dodaje Maciej Szalaty, Senior Brand Manager Carlsberg.

Carlsberg Polska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |