Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Nowa kampania Metaxa i całoroczne wakacje w Grecji
Nowa kampania Metaxa i całoroczne wakacje w Grecji Utwórz PDF Poleć znajomemu
04.08.2010.
Całoroczne wakacje w prywatnej Villa Metaxa w Grecji i miesięczna pensja w wysokości 1500 € to główna nagroda w konkursie „365 dni pełnych słońca”. Konkurs jest pierwszym etapem nowej kampanii marki Metaxa, która podkreśla greckie korzenie trunku. Nowo powstała strona internetowa: www.365dnisłońca.pl jest filarem komunikacji. Za przygotowanie i obsługę odpowiadają agencje Genero i Unlimited. Strategię PR zaplanowała i zrealizuje agencja Q&AConsulting.

„365 dni pełnych słońca” to pierwsza kampania wizerunkowa marki Metaxa w Polsce.  
Promocja konsumencka „365 dni słońca” jest jej pierwszym etapem. Konkurs potrwa do końca września i adresowany jest do wszystkich pełnoletnich osób, które w okresie jej trwania zakupią oznakowany alkohol..



Zwycięzca najbardziej słonecznego konkursu tego lata przez rok będzie miał do dyspozycji luksusową, dwupiętrową Villa Metaxa, a w niej m.in.:  cztery salony, dwa tarasy i prywatny basen. Szczęśliwiec nie będzie musiał pracować i o nic się martwić, gdyż w ramach wygranej otrzyma co miesięczną pensję w wysokości 1500 €.

Dodatkowe nagrody w konkursie to 4 tygodniowe wycieczki wraz z kieszonkowym 500 Euro, 10 laptopów Dell i 40 aparatów cyfrowych. Głównym filarem komunikacji jest strona internetowa www.365dnislonca.pl. Mechanizm konkursu jest następujący: konsument musi zarejestrować się na stronie internetowej www.365dnislonca.pl, wpisać kod z promocyjnej butelki i odpowiedzieć na pytanie: Czym jest dla Ciebie smak słońca?

Zapoczątkowana przez nas platforma wyraźnie pokazuje jak pojmujemy grecką celebrację życia.
Chcemy zaprosić konsumentów Metaxa na wakacje marzeń. Zwycięzca naszej promocji wraz z przyjaciółmi będzie mógł przez okrągły rok rozkoszować się życiem w jednym z najbardziej malowniczych miejsc na ziemi, nie martwiąc się o nic. Otrzyma miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1500 € i skosztuje prawdziwej radości życia.– mówi Marcin Molin, Marketing Manager Brown Spirits, CEDC.

Unikalny słoneczny smak i grecka radość życia to elementy wyróżniające nową komunikację najpopularniejszej na naszym rynku greckiej brandy Metaxa. Hasło „365 dni pełnych słońca” odzwierciedla założenie kampanii, którym jest podkreślenie greckich korzeni trunku, unikalnego smaku i radości życia właściwej dla mieszkańców regionu Attyki. Metaxa zaprasza na niezapomniane wakacje: wolne od zmartwień, pełne gorących promieni słonecznych, szumu wody zatoki Sarońskiej i śródziemnomorskiej przyrody.

Promocja konsumencka potrwa do końca września 2010 roku. Oznakowana Metaxa pojawi się w sklepach w niższej cenie: 65 PLN. Wsparciem konkursu będą animacje w lokalach i sklepach, działania w Internecie (mailingi, kampania bannerowa), materiały POS, oraz działania PR. Nowa platforma komunikacji wykorzystuje również portal społecznościowy Facebook, gdzie stworzono specjalny Fan Page 365 DNI SŁOŃCA.

Q&AConsulting
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |