Myśli w słowa - kolejna kampania promocyjna dyktafonów Olympus oraz konkurs dźwiękowy |
19.10.2009. | |
To już kolejna odsłona kampanii reklamowej, którą tradycyjnie od kilku lat organizuje Olympus Polska. Tym razem kampania ma charakter przede wszystkim sprzedażowy, ma na celu również wyzwolenie kreatywności i skłonić do poszukiwania nowych zastosowań dyktafonu.
Olympus promuje dwa modele dyktafonów: VN-5500PC, wygodny w użyciu notatnik cyfrowy z funkcją pendrive, produkt „na każdą kieszeń”, oraz model WS-550M, wielofunkcyjny i stylowy dyktafon stereo z funkcjami zaawansowanego odtwarzacza mp3 oraz pendrive. Na klientów, którzy zakupią dowolny model dyktafonu Olympus i do końca grudnia zarejestrują go na stronie oraz wymyślą hasło reklamowe czekają bardzo atrakcyjne nagrody w postaci naszych aparatów: Olympus PEN, E-620, SP-590UZ, mju Tough 8000, mju Tough 6010. Dodatkowo 50 pierwszych osób otrzyma pakiet prezentów od firmy Olympus. To nie koniec atrakcji! Dodatkowo osoby kreatywne, które prześlą do końca stycznia nagranie dźwiękowe w kategoriach reklamowej lub dowolnej mogą stać się posiadaczami nowego rejestratora dźwięku LS-11 lub profesjonalnych dyktafonów DM-450 i DM-550. Akcję promocyjną wspiera kampania reklamowa w Internecie (m. in. nasza-klasa.pl, onet.pl, interia.pl, o2.pl, fotka.pl, sciaga.pl) oraz materiały POS w punktach sprzedaży. Strona promocji: http://www.dyktafony.olympus.pl Olympus Polska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |