Musli Lubella prowadzi konkurs na ulubioną porę smaku |
09.10.2009. | |
Na stronie www.4porysmaku.pl trwa konkurs „Wybierz swoją porę smaku”. Konkurs towarzyszy wprowadzaniu na rynek nowego Musli Lubella, w czterech smakach, charakterystycznych dla każdej z pór rok. Nowe musli mają apetyczne nazwy: „Wiosenne marzenie”, „Letnia pokusa”, „Jesienne delicje” oraz „Zimowe szaleństwo”. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zalogować się na stronie www.4porysmaku.pl i odpowiedzieć na pytanie dotyczące smaków ulubionej pory roku. Co tydzień najoryginalniejsze odpowiedzi w każdej z 4 kategorii otrzymują główną nagrodę – weekend SPA dla 2 osób z aromatycznymi zabiegami owocowymi. Wybrane odpowiedzi nagradzane są zestawami soczyście owocowych kosmetyków. Wszystkie osoby wchodzące na stronę www.4porysmaku.pl mogą wysłać znajomym e-kartkę z wakacji ze swoim zdjęciem, przedłużając tym samym letnie wspomnienia. Koordynatorem konkursu jest agencja reklamowa Grupa 3, która zajmuje się jego kompleksową obsługą od strony prawnej i organizacyjnej. Agencja opracowała też koncepcję i kreację konkursu oraz promujące go materiały POS. Stronę internetową 4porysmaku.pl zaprojektowała i stworzyła Grupa 3 Interactive. Konkurs rozpoczęła koordynowana przez Grupę 3 akcja samplingowa. W 9 miastach Polski (Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Szczecin, Łódź oraz Lublin) ubrane w letnie stroje hostessy wręczały kobietom specjalnie przygotowane saszetki Musli Lubella „Letnia pokusa” z informacją o konkursie. Grupa 3 |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |