Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Marka Tiger rozpoczyna "Kosmiczną promocję 2"
Marka Tiger rozpoczyna "Kosmiczną promocję 2" Utwórz PDF Poleć znajomemu
21.07.2010.
Marka Tiger - numer 1 na rynku napojów energetyzujących w Polsce już po raz drugi rozpoczyna ogólnopolską promocję konsumencką, w której główną wygraną jest lot w stanie nieważkości. Dziesięciu zwycięzców promocji wyjedzie do Honolulu na Hawaje, skąd odbędzie lot samolotem G-Force, w czasie którego nie działa siła grawitacji. Promocja potrwa od 26 lipca do 5 września br.

Marka Tiger rozpoczyna wakacyjną promocję konsumencką pod nazwą „Kosmiczna Promocja 2”. To już druga edycja promocji konsumenckiej o tak wartościowej puli nagród, którą marka przygotowała dla miłośników napoju Tiger. „Kosmiczna Promocja 2” rozpoczyna się 26 lipca i potrwa do 5 września br.

Na zwycięzców czeka 10 wycieczek na Hawaje, skąd odbędzie się fascynujący lot w stanie nieważkości i zwiedzanie archipelagu wysp hawajskich. Dodatkowo przez cały okres promocji codziennie można wygrać I-Pod-a Touch oraz konsolę SONY PSP.

„Zeszłoroczna edycja Kosmicznej Promocji cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, że zdecydowaliśmy się ją powtórzyć. Chcemy zapewnić fanom naszego brandu ekstremalne wrażenia i maksymalną dawkę energii. Po locie w stanie nieważkości zwycięzcy spojrzą na ziemię z całkiem nowej perspektywy” - mówi Sebastian Pender - Junior Brand Manager marki Tiger.

Aby wziąć udział w losowaniu nagród należy kupić napój Tiger Energy Drink w jednej z trzech wersji opakowań promocyjnych czyli: puszkę 250 ml, butelkę o pojemności 1l bądź 0,5l zaprojektowaną przez Studio Porche Design i wysłać SMS-em kod z opakowania promocyjnego. Oprócz losowania 10 nagród głównych, czyli lotu w stanie nieważkości, każdego dnia odbywa się losowanie I-Pod-ów Touch oraz konsol SONY PSP.

Kampania obejmuje reklamę w pismach branżowych oraz działania na portalu facebook.pl. Na potrzeby „Kosmicznej Promocji 2” przygotowano specjalne wzory opakowań z opisem mechanizmu konkursu. Więcej informacji o promocji na www.powerisback.com

Kreację kampanii przygotował dział marketingu FoodCare, za przygotowanie działań w internecie odpowiada agencja OS3. Za wsparcie PR dla kampanii odpowiada TBWA\PR.

Tiger
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |