Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Loteria sms-owa "Jazda na całego" dla marki Tymbark
Loteria sms-owa "Jazda na całego" dla marki Tymbark Utwórz PDF Poleć znajomemu
19.11.2010.
3 listopada 2010 r. w sklepach sieci Carrefour ruszyła akcja promocyjna, której celem jest wzrost sprzedaży produktów Tymbark, należących do portfolio firmy Maspex Wadowice. Aby wziąć udział w loterii klient musi zakupić dowolne produkty Tymbark za min. 10 złotych i wysłać SMS o treści JAZDA. W wyniku cotygodniowych losowań Klienci wygrywają wyjazdy narciarskie w Alpy oraz zestawy sprzętu narciarskiego. Codziennie rozlosowywane są opaski na głowę z Windstopperem.

Kreację materiałów promocyjnych powierzono Agencji Reklamowej Grupa 3. Agencja stworzyła stronę internetową oraz materiały POS i film promocyjny, wykorzystywany w sieciach Carrefour. Za prace nad projektem odpowiedzialni byli: Joanna Święchowicz-Wal, Agnieszka Smyth oraz Michał Szumielewicz.

Promocja trwa do 29 listopada 2010 r.

Grupa 3
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |