Loteria sms-owa "Jazda na całego" dla marki Tymbark |
19.11.2010. | |
3 listopada 2010 r. w sklepach sieci Carrefour ruszyła akcja promocyjna, której celem jest wzrost sprzedaży produktów Tymbark, należących do portfolio firmy Maspex Wadowice. Aby wziąć udział w loterii klient musi zakupić dowolne produkty Tymbark za min. 10 złotych i wysłać SMS o treści JAZDA.
W wyniku cotygodniowych losowań Klienci wygrywają wyjazdy narciarskie w Alpy oraz zestawy sprzętu narciarskiego. Codziennie rozlosowywane są opaski na głowę z Windstopperem. Kreację materiałów promocyjnych powierzono Agencji Reklamowej Grupa 3. Agencja stworzyła stronę internetową oraz materiały POS i film promocyjny, wykorzystywany w sieciach Carrefour. Za prace nad projektem odpowiedzialni byli: Joanna Święchowicz-Wal, Agnieszka Smyth oraz Michał Szumielewicz. Promocja trwa do 29 listopada 2010 r. Grupa 3 |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |