Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Lider innowacji w Kompanii
Lider innowacji w Kompanii Utwórz PDF Poleć znajomemu
01.06.2010.
Rozstrzygnięta właśnie „Kompania Innowacji” wyłoniła „12 wspaniałych” studentów, którzy wykazując się niezwykłą kreatywnością zapewnili sobie szansę na półroczny staż w Kompanii Piwowarskiej. Główne trofeum trafiło w ręce pomysłodawczyni nowej marki piwa Flow!

„Kompania Innowacji” to nowy program stażowy Kompanii Piwowarskiej, którego ideą jest wspieranie innowacyjności i własnej inicjatywy wśród studentów jako kompetencji szczególnie cenionych przez pracodawców. Zadanie konkursowe polegało na zaproponowaniu innowacyjnego rozwiązania w ramach 3 obszarów dotyczących: portfela marek, wizerunku firmy na rynku pracy oraz technologii produkcji piwa.

Konkurs i złota 12


Do konkursu zgłosiło się 88 uczestników, spośród których wybrano dwunastu finalistów. Największym zainteresowaniem cieszył się temat marketingowy.

„Przedstawione prace nieraz zaskoczyły nas pod względem różnorodności, oryginalności jak i niejednokrotnie formy przekazu.” – mówi Barbara Zawadzka z działu Personalnego KP,  pomysłodawczyni programu – „Od ciekawych pomysłów na nowe produkty takie jak napoje energetyzujące na bazie piwa czy piwo bezglutenowe, przez zaawansowane analizy i strategie dotyczące naszego wizerunku po technologie produkcji pozwalające na duże oszczędności.”

 Lider innowacji

Zwycięskim projektem - jednogłośnym werdyktem komisji - został pomysł nowej marki piwa Flow pod hasłem „Wolność to różnorodność”. Autorką projektu jest Sonia Tomalak - studentka psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim.

 „Charakter pracy Soni w porównaniu z pozostałymi pracami był najbardziej innowacyjny i kompleksowy, nie bez znaczenia miała też wielowymiarowość analizy i trafność wniosków wykorzystanych w koncepcji.” – wyjaśnia Barbara Zawadzka

Cała finałowa dwunastka zostanie zaproszona do udziału w rekrutacji, z której zostaną wyłonione trzy osoby. Jest o co walczyć! Najlepszym zostanie złożona propozycja odbycia 6-miesięcznego płatnego stażu w działach marketingu, produkcji czy personalnym w Kompanii Piwowarskiej.
 
Dlaczego stawiamy na innowacje?

„Wierzymy, że dzięki innowacjom możemy realnie tworzyć przyszłość, a nie tylko pielęgnować teraźniejszość, dlatego  szukamy inspiracji, kwestionujemy aktualne reguły rynku, nawet te, które zdecydowały o sukcesie Kompanii Piwowarskiej. Jest to możliwe tylko z ludźmi, którzy są ciekawi świata, kreatywni i niepokorni a jednocześnie zmotywowani i zdyscyplinowani by wdrażać nowe idee.” – mówi Wioletta Rosiejak -  Kierownik ds. Innowacji w Kompanii Piwowarskiej


Więcej informacji na stronie konkursu: www.karierawkp.pl/konkurs

Kompania Piwowarska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |