Kup jednolitrowe opakowanie napoju Coca-Cola i oglądaj hity na iplex.pl |
15.07.2010. | |
W ramach akcji Coca-Cola i iplex.pl, przez ponad 2 miesiące, wszyscy fani filmowej rozrywki będą mogli wymieniać kody spod nakrętek promocyjnych napojów jednolitrowych na hity filmowe ze specjalnej, ekskluzywnej kolekcji Coca-Cola na iplex.pl, obejmującej 80 tytułów.
W ramach współpracy z serwisem iplex.pl, Coca-Cola rozpoczyna nową promocję, dzięki której konsumenci, którzy zakupią napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite w jednolitrowych opakowaniach, będą mogli oglądać filmy w formie wideo na żądanie w serwisie iplex.pl. Kody spod nakrętek promocyjnych napojów będzie można wymienić m.in. na takie hity, jak nagrodzony tegorocznym Oskarem The Hurt Locker – W pułapce wojny, czy nominowany do Złotej Palmy na Festiwalu Filmowym w Cannes, Broken Flowers. Promocją objęte są napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta, Sprite w jednolitrowych butelkach. Konsumenci, aby obejrzeć film, powinni w serwisie Zapunktowani.pl wymienić kod umieszczony pod nakrętką napoju na kod dostępu, gwarantujący obejrzenie jednego filmu z kolekcji filmów Coca-Cola na serwisie iplex.pl. Można również wysłać sms pod numer 710171, wpisując kod spod nakrętki opakowania w treść wiadomości. Kod dostępu, umożliwiający obejrzenie filmu z kolekcji Coca-Cola na iplex.pl, otrzymamy wówczas sms-em. Każdy kod daje możliwość obejrzenia filmu na Iplex.pl, a wybrany film można oglądać przez cały okres promocji, nieograniczoną ilość razy. W ramach usługi, dostępnych będzie 67 fabuł i jeden trzynastoodcinkowy serial (The Leverage – Uczciwy przekręt). Konsumenci coraz częściej korzystają z usługi filmów na żądanie dostępnych w Internecie.. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy Coca-Cola z iplex.pl i promocji: „Hity filmowe za kody”, dostęp do filmowej rozrywki będzie jeszcze łatwiejszy. – mówi Maciej Klonowski, młodszy kierownik marki Coca-Cola, w Coca-Cola Poland Sevices. Filmy za pośrednictwem serwisu iplex.pl można oglądać bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Aby cieszyć się filmami na żądanie, wystarczy szerokopasmowy dostęp do Internetu i przeglądarka internetowa. Promocja potrwa od 15. lipca do 30. września 2010 r. W promocji biorą udział napoje PET o pojemności 1l (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite). Niezależnie od tego, czy na etykiecie pojawia się komunikat o promocji, każdy kod spod nakrętki napoju jednolitrowego bierze udział w promocji. Informacja o akcji promocyjnej pojawi się wyłącznie na etykiecie opakowania PET napoju Coca-Cola o pojemności 1l. Akcja wspierana będzie kampanią w Internecie (m.in. Onet.pl, Google i Gadu-Gadu) oraz w punktach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja McCann Erickson. Media zaplanował dom mediowy Starcom. Działania w Internecie prowadzi agencja K2 Internet, a materiały POS przygotowała agencja Edelweiss. Za wsparcie PR odpowiada agencja Edelman Polska. Coca-Cola |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |