"Korzyści chodzą parami" - nowa kampania Super-Pharm |
02.04.2010. | |
Trwa szeroko zakrojona kampania sprzedażowa Super-Pharm, zachęcająca do zakupu produktów objętych promocyjnymi cenami w placówkach sieci Super-Pharm na terenie całej Polski.
Hasło akcji to "Korzyści chodzą parami", a głównym komunikatem sprzedażowym promocji jest "weź 2, zapłać za 1". Niższe ceny oferowane klientom sieci obejmują szeroki zakres produktów, prezentowany zarówno w standardowych gazetkach promocyjnych, w prasie, na billboardach oraz w Internecie, m. in. na cieszącym się rosnącą popularnością profilu firmy w portalu Facebook. Kampania trwa od 18 marca do 7 kwietnia. Za realizację kampanii po stronie Super-Pharm Polska odpowiada Aleksandra Brzozowska – Kierownik ds. Promocji, natomiast kreację przygotowała agencja Communication Unlimited. Super-Pharm to jedyne w swoim rodzaju połączenie apteki, drogerii i perfumerii. Pomysłodawcą koncepcji połączenia był kanadyjski farmaceuta Murray Koffler. Pierwszy "drugstore" w takiej formie otworzył we wczesnych latach sześćdziesiątych. http://www.superpharm.pl Torres PR |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |