Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Konkurs Ekoplakat - z myślą o Ziemi
Konkurs Ekoplakat - z myślą o Ziemi Utwórz PDF Poleć znajomemu
24.08.2010.
Znamy trzy zwyciężczynie Konkursu Ekoplakat™ organizowanego przez firmę reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Jego celem było logiczne przekonanie do ekologii. 

Emilia Olichwier, Katarzyna Szeluk i Anna Zyśko to autorki najlepszych plakatów w Konkursie Ekoplakat™. To one decydują, w których miastach pojawią się layouty ich autorstwa, wydrukowane oczywiście na przetwarzalnych ekoplakatach™. Przesłane przez nie projekty plakatów outdoorowych, zachęcające polskie społeczeństwo do wprowadzania ekologicznych rozwiązań w życiu codziennym, najbardziej spodobały się jury. W jego skład weszli:  prof. dr hab. Andrzej Falkowski, Kierownik Katedry Psychologii Marketingu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media i Marta Bryła, pełnomocnik zarządu Cityboard Media. Nagrodą w konkursie jest miesięczna ekspozycja trzech wyróżnionych plakatów we wskazanych przez zwyciężczynie miastach.

Emilia Olichwier, autorka pomysłowego layoutu „Połącz przyjemne z pożytecznym”, na którym w wafelku zamiast loda znajduje się różowa żarówka, chce, by pojawił się on w Poznaniu. – Najprostsze rozwiązania są najlepsze. Tym bardziej, jeżeli można je ze sobą połączyć – wyjaśnia klucz do swojego sukcesu Emilia Olichwier, studentka grafiki na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu, freelancerka.



„Sąd ostateczny” Katarzyny Szeluk będzie przekonywał do ekologicznych rozwiązań mieszkańców Wrocławia. Papierowe torby sądzące torbę foliową to pomysł, którego oryginalność przekonała konkursowe jury. – Należy pracować nad zmianą podejścia Polaków do ekologii, ponieważ dla większości z nich ta kwestia w zasadzie nie istnieje. Często uważamy różne proekologiczne działania bardziej za fanaberię niż potrzebną postawę – argumentuje Katarzyna Szeluk, studentka Wydziału Grafiki i Sztuki Mediów na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu.

– Jestem zwolenniczką sustainable design. Projektowania odpowiedzialnego, które wspiera pozytywne relacje ludzi ze środowiskiem naturalnym – kontynuuje myśl Katarzyny kolejna zwyciężczyni, Anna Zyśko, grafik kreatywny, absolwentka grafiki Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie. W swoim projekcie Anna odwołała się do najbardziej zakorzenionego w naszej świadomości wizerunku Ziemi jako matki, kobiety przemawiającej bezpośrednio do każdego z nas i przypominającej o swojej obecności. Zielony plakat jej projektu pojawi się w Warszawie lub we Wrocławiu.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad i przebiegu konkursu, a także wszystkie nagrodzone prace konkursowe są dostępne na stronie Cityboard Media.

Konkurs Ekoplakat™ zorganizowano wokół ekoplakatu™, nowego, ekologicznego podłoża do druku w ofercie Cityboard Media. Po raz pierwszy w Polsce reklama outdoorowa nie trafia na wysypisko, lecz jest przetwarzana, a później wykorzystywana do produkcji przedmiotów stosowanych w budownictwie, przemyśle samochodowym czy ogrodnictwie.

Cityboard Media
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |