Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Kampania promocyjna adidas Originals - "Bądź Originals!"
Kampania promocyjna adidas Originals - "Bądź Originals!" Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.02.2011.
adidas rozpoczyna kampanię promocyjną marki Originals. W ramach akcji „Bądź Originals”, przygotowanej we współpracy z siecią sklepów Sizeer i agencją ARBOvision, zorganizowano internetowy konkurs, którego zwycięzcy mają szansę zdobyć dla siebie i paczki swoich znajomych bilety na pierwszy w Polsce koncert zespołu One Republic w warszawskim klubie Stodoła! Na promocję będą składać się działania na specjalnie przygotowanej stronie internetowej http://www.konkurs-adidasoriginals.pl, działania ePR i materiały POS w sklepach Sizeer.

adidas Originals to marka inspirowana najnowszymi trendami, miejskim stylem życia i muzyką. Właśnie dlatego daje swoim fanom możliwość uczestniczenia w największych wydarzeniach na scenie muzycznej w naszym kraju. Każdy, kto weźmie udział w promocji „Bądź Originals!”, zdobędzie szansę wygrania dla siebie i paczki swoich znajomych biletów na pierwszy w Polsce koncert zespołu One Republic, znanego z hitów takich jak „Apologize”  i „All the Right Moves”. Zwycięzca i jego znajomi, oprócz doskonałej zabawy mają zapewniony dojazd na koncert i nocleg w jednym z warszawskich hoteli w dniu koncertu, czyli 27 kwietnia 2011.

Aby wygrać, wystarczy w okresie trwania promocji (marzec 2011) kupić buty z kolekcji adidas Originals, zachować paragon, zalogować się na stronę konkursową http://www.konkurs-adidasoriginals.pl, wykorzystując do tego otrzymany przy zakupie kod i załadować zdjęcie prezentujące uczestnika konkursu w czasie dobrej zabawy ze znajomymi i opisem największej przygody, jaką z nimi przeżył. Przechodząc kolejne kroki można zostać jednym z trzech zwycięzców i zaproponować przyjaciołom wspólną zabawę. Nagrodą gwarantowaną przy zakupie butów adidas Originals objętych promocją jest bilet do kina.

Kolekcja adidas Originals pomaga akcentować oryginalność, wyróżniać się i być modnym. Buty z obecnej kolekcji adidas Originals to prawdziwe cacko dla miejskich trendsetterów.


Promocja obejmuje modele:
NIGHT JOGGER SLEEK -  329 PLN
ADI T TENNIS - 299 PLN
ADI T TENNIS - 299 PLN
ULAMA W - 279 PLN
ADI EASE MID ST W - 329 PLN
TREFOIL ST - 329 PLN
DECADE MID ST W - 359 PLN
Więcej na stronie konkursowej: http://www.konkurs-adidasoriginals.pl



Symbolem kolekcji adidas Originals jest „Koniczynka” — słynne trójlistne logo, po raz pierwszy użyte w roku 1972. Kolekcja adidas Originals, łącząca prawdziwy sport i globalną miejską modę, poszerza swoją ofertę sportową o nowe inspirujące projekty miejskich ubrań dla współczesnych klientów. Motto „Ciesz się oryginalnością” stanowi podstawę wszystkich inicjatyw komunikacyjnych i pomaga wzmocnić więź z klientami. Marka adidas obejmuje dwa oddziały, które stanowią odzwierciedlenie dwóch segmentów rynkowych: Sport Performance i Sport Style. adidas Originals jest częścią działu adidas Sport Style.

ARBOvision Polska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |