Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow II edycja konkursu kulinarnego "Zgotuj Sobie Sukces!"
II edycja konkursu kulinarnego "Zgotuj Sobie Sukces!" Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.10.2010.


Trwa druga edycja prestiżowego konkursu „Zgotuj Sobie Sukces!” skierowanego do uczniów szkół gastronomicznych z całej Polski. W finałach konkursu zorganizowanego przez MAKRO Centrum HoReCa i Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni uczestników oceniać będzie międzynarodowe jury złożone z profesjonalistów. 
 
Półfinał i finał konkursu odbędzie się 14 i 15 października w Centrum HoReCa MAKRO Cash& Carry w Warszawie. W jury zasiądą Gissur Gudmundsson prezydent World Association of Chefs Societies (Islandia), Stefan Lanz - Conseille Culinaire Chaine des Rotisseurs (Szwajcaria), Luis Filipe Alves (Portugalia), Kurt Scheller, honorowy prezes OSSKiC – jako przewodniczący jury oraz Grzegorz Kazubski, MAKRO – jako sekretarz jury.



Dodatkowo, w jury komplementarnym zasiądą dziennikarze i krytycy kulinarni Barbara i Piotr Adamczewscy, Monika Kucia, Anna Żuk, Maria Burska i Edyta Czerwińska.

Już pierwsza edycja konkursu pokazała, że wśród uczniów szkół gastronomicznych jest wiele obiecujących talentów kulinarnych. Konkurs pomaga wyłaniać przyszłe sławy polskiej kuchni i pełni rolę platformy środowiskowej dla znamienitych i dopiero zaczynających karierę szefów kuchni

„Konkurs doskonale wpisuje się w strategię MAKRO Cash & Carry. Zaangażowanie naszej firmy w to wydarzenie o międzynarodowym charakterze idzie w parze z naszą misją, aby być partnerem w biznesie dla klientów z sektora Horeca. Takie wydarzenia jak „Zgotuj Sobie Sukces!”  przekładają się również na nasz biznes” - mówi Uwe Hoelzer, prezes firmy MAKRO Cash & Carry.

Konkurs oparty jest na międzynarodowych zasadach obowiązujących członków organizacji World Association of Chefs, która wraz ze swoim polskim oddziałem będzie czuwała nad prawidłowością przebiegu konkursu „Zgotuj Sobie Sukces!”. Został on w całości przygotowany przez zespół kierujący Centrum Rozwoju Firm MAKRO, największej w kraju instytucji szkolącej profesjonalistów obsługujących sektor usług hotelowych, restauracyjnych i cateringowych.

„MAKRO Centrum HoReCa to najnowocześniejsze centrum szkoleniowe w Polsce. Obsługujemy 50% rynku szkoleń dla profesjonalistów z sektora HoReCa – mówi menedżer MAKRO Centrum HoReCa Grzegorz Kazubski.
- Zdecydowaliśmy się na organizację konkursu według zasad międzynarodowych, ponieważ brakowało do tej pory w Polsce imprezy o tak prestiżowym charakterze.”

Więcej informacji na stronie www.zgotujsobiesukces.pl




MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 15 lat; posiada obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 29 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2008 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 68 miliardy Euro. Firma ta zarządza 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia 290 tys. pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de .

MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |