Skip to content

Reklama

START
Hulaj na M-Loterii z MediaMarkt Utwórz PDF Poleć znajomemu
09.05.2022.


Właśnie wystartowała technologiczna M-loteria w sklepach MediaMarkt. Przez 4 tygodnie klienci sieci mogą zdobyć ponad 400 nagród! Wystarczy zarejestrować paragon na min. 500 zł i odwiedzić swój najbliższy sklep MediaMarkt w jedną z kolejnych sobót. Na szczęśliwców czekają elektryczne hulajnogi Xiaomi oraz konsole Playstation 5.

To pierwsza tego typu akcja na polskim rynku elektroniki użytkowej, w której na klientów czeka tak wiele nagród. Mechanizm loterii jest bardzo prosty. Wystarczy zrobić zakupy za min. 500 zł w dowolnym sklepie MediaMarkt lub w sklepie internetowym mediamarkt.pl, zachować paragon i w dniach od 9 maja do 3 czerwca 2022r. zarejestrować go na stronie www.mediamarkt.pl. Losowania będą przeprowadzone w soboty  - 14, 21 i 28 maja oraz 4 czerwca, a co tydzień w każdym sklepie MediaMarkt w Polsce nastąpi ogłoszenie zwycięzców. Warto wtedy odwiedzić sklep sieci, wskazany podczas rejestracji i osobiście sprawdzić wyniki. Klienci, którym się nie poszczęści w pierwszym losowaniu, będą mieli jeszcze szansę na wygraną, ponieważ ich paragon zostanie uwzględniony w kolejnym losowaniu.

Do wygrania w M-Loterii czekają 324 hulajnogi elektryczne Xiaomi Mi Electric Scooter 3, a w czerwcu, w dodatkowym, finałowym losowaniu można zdobyć konsolę Playstation 5 Chasis Digital Edition wraz z 3-miesięczna subskrypcją Playstation Plus.

Sprzęty elektroniczne są nieodłącznym elementem naszej codzienności i wiele produktów z naszej oferty znajduje się na wysokich pozycjach „listy życzeń” zarówno młodszych jak i starszych użytkowników nowych technologii. Postanowiliśmy wyjść im naprzeciw i przygotowaliśmy wyjątkową M-loterię, w której można spełnić swoje technologiczne marzenia. To również znakomita okazja do wizyty w naszych sklepach, sprawdzenia aktualnych trendów i skorzystania z fachowego wsparcia naszych doradców – podkreśla Magda Nafalska–Knieć, Brand Strategy and Marketing Planning Manager w MediaMarktSaturn Polska.

Akcja wspierana jest szeroką kampanią marketingową, na którą składają się działania w Internecie i social mediach, spoty radiowe i TV, a także materiały marketingowe POS. Za organizację loterii odpowiada agencja Grzegrzółka & Ko Sp. z o.o. Za realizację kampanii odpowiada agencja Gutenberg Networks, a za produkcję spotów dom produkcyjny IDEAL Studio. Planowanie i zakup mediów realizowane jest przez Dział Planowania Mediów MediaMarktSaturn Polska. Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska.

Regulamin M-loterii dostępny jest na stronie www.mediamarkt.pl .

Sklepy MediaMarkt są od wielu lat pierwszym adresem dla użytkowników nowych technologii poszukujących pełniej oferty produktów i powiązanych usług w konkurencyjnych cenach oraz fachowego doradztwa. Sieć jako jedyna w branży oferuje również udział w programie lojalnościowym Klub MediaMarkt, który oferuje jego członkom liczne korzyści, jak np. powitalny kupon rabatowy czy nagrody niespodzianki. Transakcje z użyciem karty Klubu są rejestrowane na koncie kupującego i nie trzeba zachowywać na przyszłość paragonów, co ułatwia proces zwrotu lub ewentualnej reklamacji. Klubowicze jako pierwsi otrzymują informacje o promocjach.

MediaMarktSaturn Polska
press box
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |