Gorenje rozdaje nagrody |
30.05.2011. | |
„Spełniaj marzenie z Gorenje”, to hasło przewodnie konkursu organizowanego przez markę Gorenje, jednego z największych producentów urządzeń gospodarstwa domowego w Europie.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy zakupić produkt marki Gorenje z kategorii tzw. dużego AGD, wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: http://www.spelniajmarzeniazgorenje.pl/ oraz odpowiedzieć na krótkie pytanie otwarte. Autorzy najciekawszych wypowiedzi zostaną nagrodzeni. Główną nagrodą jest Opel Corsa, a ponadto: pralki, kuchenki mikrofalowe, odkurzacze, roboty kuchenne. Akcja konkursowa prowadzona jest za pośrednictwem kilku kanałów komunikacji: intensywna kampania reklamowa w portalu Wirtualna Polska, aktywność w serwisie Facebook.com, banery reklamowe na stronie Gorenje oraz reklama Google Adwords. Wykonaniem kreacji reklamowych oraz landing page’a konkursowego, zarówno od strony technologicznej jak i wizualnej zajęła się firma Mediaflex. Mediaflex |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |