FRoSTA: Akademia zysków |
30.09.2009. | |
Na jesień firma FRoSTA przygotowała drugą edycję promocji konsumenckiej – Dziecięcej Akademii FRoSTY, która rozpocznie się 1 października. Jest to długoletni program promocyjny, który otrzyma silne wsparcie reklamowe – kampanię telewizyjną, która rozpocznie się w październiku, kampanię internetową oraz w prasie. Pula nagród wynosi 200 000 zł.
Dziecięca Akademia FRoSTY to dla wszystkich sprzedawców prosta droga do zwiększenia zysków. Aby wziąć udział w promocji konsument musi zakupić jedno opakowanie Złotych paluszków rybnych FRoSTA. Opakowanie wewnątrz zawiera unikalny kod promocyjny – im więcej kodów przesłanych smsem, tym więcej szans na wylosowanie nagrody – laptopa marki HP Pavilion. Z kolei na stronie internetowej www.frosta.pl do Dziecięcej Akademii FRoSTY może dołączyć każde utalentowane dziecko – po zalogowaniu otrzyma ono 5 zadań do rozwiązania, a autorzy najlepszych odpowiedzi otrzymają roczne stypendia w wysokości 5 000zł. Firma FRoSTA rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 1998 roku. Obecnie pod marką FRoSTA produkowane są: wyroby z ryb (m.in. Złote paluszki rybne), kurczaka, warzyw, owoców morza, ciasta francuskiego i dania gotowe. FRoSTA |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |