Finał promocji "Szukaj pomarańczowych Grześków" |
16.08.2010. | |
Jutrzenka Colian zakończyła promocję konsumencką wafelków Grześki. Marka przekazała konsumentom szereg atrakcyjnych nagród, wśród nich główną wygraną - 100 000 zł, która trafiła do miejscowości położonej niedaleko Lidzbarku Warmińskiego w województwie warmińsko - mazurskim. W promocji „Szukaj pomarańczowych Grześków” konsumenci mieli szansę na wygranie nagród rzeczowych i pieniężnych. Codziennie, w okresie trwania promocji, losowane były iPody (łącznie 121 sztuk), a raz w tygodniu Playstation3 (łącznie 19 sztuk). Rozdano także tysiąc nagród o wartości 100 zł. Główna wygrana w wysokości 100 000 zł trafiła do konsumenta z miejscowości położonej niedaleko Lidzbarku Warmińskiego w województwie warmińsko - mazurskim. Promocja wafelków marki Grześków, prowadzona pod hasłem „Szukaj pomarańczowych Grześków” trwała od 1 kwietnia do 28 lipca 2010 r. Na rynek trafiło w tym czasie 1001 promocyjnych wafelków w specjalnej, pomarańczowej polewie, która sygnalizowała konsumentowi możliwość wygranej. Promocję konsumencką wsparła kampania telewizyjna, reklamy w Internecie oraz materiały POS umieszczane w sklepach. Jutrzenka Colian |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |