Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Ekologiczny konkurs outdoorowy
Ekologiczny konkurs outdoorowy Utwórz PDF Poleć znajomemu
30.04.2010.
Cityboard Media ogłasza konkurs dla zdolnych, kreatywnych grafików.
Firma reklamy zewnętrznej zaprasza wszystkie utalentowane plastycznie osoby do udziału w konkursie „Jak logicznie przekonać do ekologii”. Do 20 maja na adres ekoplakat@cityboard.pl można nadsyłać projekty plakatów oudoorowych przekonujących do ekologicznych rozwiązań. Trzy nagrodzone projekty wybierze jury, któremu przewodniczy prof. dr hab. Andrzej Falkowski, Kierownik Katedry Psychologii Marketingu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Nagrodą w konkursie jest miesięczna ekspozycja zwycięskich prac na wielkoformatowych nośnikach Cityboard Media w wybranych przez laureatów miastach. Szczegóły dotyczące formatu i układu prac są zawarte w Regulaminie.

Konkurs jest jednym z elementów kampanii promującej ekoplakat™ - nowatorskie na polskim rynku reklamy zewnętrznej podłoże do druku. Jest ono proekologiczne - wykonany z jednego elementu plakat montuje się bez użycia kleju i wody, można go w 100% przetworzyć.

Cityboard Media
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |