Ekologiczny konkurs outdoorowy |
30.04.2010. | |
Cityboard Media ogłasza konkurs dla zdolnych, kreatywnych grafików. Firma reklamy zewnętrznej zaprasza wszystkie utalentowane plastycznie osoby do udziału w konkursie „Jak logicznie przekonać do ekologii”. Do 20 maja na adres ekoplakat@cityboard.pl można nadsyłać projekty plakatów oudoorowych przekonujących do ekologicznych rozwiązań. Trzy nagrodzone projekty wybierze jury, któremu przewodniczy prof. dr hab. Andrzej Falkowski, Kierownik Katedry Psychologii Marketingu w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Nagrodą w konkursie jest miesięczna ekspozycja zwycięskich prac na wielkoformatowych nośnikach Cityboard Media w wybranych przez laureatów miastach. Szczegóły dotyczące formatu i układu prac są zawarte w Regulaminie. Konkurs jest jednym z elementów kampanii promującej ekoplakat™ - nowatorskie na polskim rynku reklamy zewnętrznej podłoże do druku. Jest ono proekologiczne - wykonany z jednego elementu plakat montuje się bez użycia kleju i wody, można go w 100% przetworzyć. Cityboard Media |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |