Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Do Paryża za 450, do Amsterdamu za 590 złotych - zimowa Wyprzedaż Air France i KLM
Do Paryża za 450, do Amsterdamu za 590 złotych - zimowa Wyprzedaż Air France i KLM Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.01.2010.
Pasażerowie, którzy przez następne trzy tygodnie zdecydują się kupić bilety na podróż samolotami Air France lub KLM skorzystają z dużych zniżek. Przy czym promocja dotyczy lotów, które można odbyć do połowy czerwca tego roku.

Tradycyjnie w styczniu (w tym roku od 14 stycznia do 5 lutego) Air France i KLM sprzedają bilety po promocyjnych cenach w ramach zimowej wyprzedaży. W ten sposób można wybrać się w podróż lotniczą do 79 miast na 5 kontynentach. Dzięki bardzo atrakcyjnym cenom, bogatej ofercie oraz możliwości skorzystania z promocji aż do połowy czerwca, klienci Air France i KLM mogą już teraz zaplanować ciekawy wyjazd podczas zbliżających sie ferii, na weekend majowy czy wczesne czerwcowe letnie wakacje.

Bilety w promocyjnych cenach można kupić w biurach biletowych Air France KLM, w biurach podróży w całej Polsce oraz online na stronach airfrance.pl i klm.pl.

Przykładowe ceny biletów w promocji:

Air France – Paryż 450 zł, Malaga i Lizbona 650 zł, Miami 1 890 zł, Szanghaj 2 090 zł, Hawana 3 290 zł, Seszele 3 230 zł, Mauritius – 3 090 zł, Polinezja Francuska – 5 590zł

KLM – Amsterdam 590 zł, Manchester 650 zł, Chicago od  1 790 zł, Tokio od 2 550 zł, Johannesburg – 2830 zł, Lima od 3 990 zł

Air France i KLM – Madryt, Barcelona i Nicea 650 zł

(Oferta na przeloty do Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Bliskiego Wschodu, Afryki, na Karaiby i Wyspy Oceanu Indyjskiego oraz Południowego Pacyfiku).

Promocji towarzyszy kampania reklamowa w internecie (WP.pl, Gazeta.pl, Onet.pl), prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Forum, Polityka) oraz radiu (Antyradio, Roxy FM, Złote Przeboje, PIN, TOK FM, RMF Classic).

Za kreację kampanii reklamowej towarzyszącej promocji odpowiadają Leo Burnet i Euro RSCG. Kupnem mediów zajęła się firma Havas Media/MPG.

W ramach promocji wyprzedaży KLM na swojej  stronie internetowej oraz użytkownikom Facebook'a oferują grę „Czas na podróż", w której nagrodami są gadżety lotnicze.

Air France
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |