Daj mi CIN CIN i wygraj Wenecję |
10.02.2010. | |
DAJ MI CIN CIN to hasło nowej, pobudzającej zmysły kampanii, którą przygotowała marka CIN&CIN. Kampania rozpoczyna się w Walentynki i potrwa aż do Dnia Kobiet. Przez 21 dni CIN&CIN inspiruje pomysłami na zorganizowanie pikantnych wieczorów dla zakochanych i namawia do przesyłania ich do jak największej liczby kochających się osób.
Nagrodą dla najbardziej aktywnych internautów jest specjalnie zorganizowany przez markę CIN&CIN weekend w Wenecji dla dwojga. Kampania obejmie swoim działaniem akcje promocyjne w Hipermarketach na terenie całego kraju, kampanie on line oraz działania PR i NetPr. Dodatkowo przy tej okazji CIN&CIN odpala swój funpage na portalu FACEBOOK. Przez cały czas trwania kampanii na stronie internetowej www.OdkrytePragnienia.pl oraz na specjalnie stworzonej aplikacji CIN&CIN na portalu Facebook, będą umieszczane pomysły na pikantne niespodzianki, którymi można zaskoczyć swojego partnera i podnieść temperaturę związku. Akcja została stworzona z myślą o namiętnych relacjach damsko-męskich. Tym razem nagrodą w konkursie jest romantyczny wyjazd dla dwojga do Wenecji, który dodatkowo będzie krył w sobie wiele niespodzianek przygotowanych przez CIN&CIN! „DAJ MI CIN CIN i pozwól poczuć się wyjątkowo, zaszalej i nie ograniczaj się w pomysłach na stworzenie odpowiedniego wieczoru tylko dla Nas. Zaskocz i bądź wyjątkowy!” Tak właśnie myślimy o atrakcjach które ma zaoferować szampan CIN&CIN każdego dnia zaczynając od Walentynek a kończąc…Najlepiej nigdy - podkreśla Tomasz Gasiński - Senior Brand Manager marki CIN&CIN. Wino musujące CIN&CIN to naturalny afrodyzjak, dlatego kluczowymi nawiązaniami kampanii będą namiętności, uniesienia, pikanteria i element niespodzianki. Kuźnia PR |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |