Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Daj mi CIN CIN i wygraj Wenecję
Daj mi CIN CIN i wygraj Wenecję Utwórz PDF Poleć znajomemu
10.02.2010.
DAJ MI CIN CIN to hasło nowej, pobudzającej zmysły kampanii, którą przygotowała marka CIN&CIN. Kampania rozpoczyna się w Walentynki i potrwa aż do Dnia Kobiet. Przez 21 dni CIN&CIN inspiruje pomysłami na zorganizowanie pikantnych wieczorów dla zakochanych i namawia do przesyłania ich do jak największej liczby kochających się osób.

Nagrodą dla najbardziej aktywnych internautów jest specjalnie zorganizowany przez markę CIN&CIN weekend w Wenecji dla dwojga.  Kampania obejmie swoim działaniem akcje promocyjne w Hipermarketach na terenie całego kraju, kampanie on line oraz działania PR i NetPr. Dodatkowo przy tej okazji CIN&CIN odpala swój  funpage na portalu FACEBOOK.

 Przez cały czas trwania kampanii na stronie internetowej www.OdkrytePragnienia.pl  oraz na specjalnie stworzonej aplikacji CIN&CIN  na portalu Facebook, będą umieszczane pomysły na pikantne niespodzianki, którymi można zaskoczyć swojego partnera i podnieść temperaturę związku. Akcja została stworzona z myślą o namiętnych relacjach damsko-męskich. Tym razem nagrodą w konkursie jest romantyczny wyjazd dla dwojga do Wenecji, który dodatkowo będzie krył w sobie wiele niespodzianek przygotowanych przez CIN&CIN!

„DAJ MI CIN CIN i pozwól poczuć się wyjątkowo, zaszalej i nie ograniczaj się w pomysłach na stworzenie odpowiedniego wieczoru tylko dla Nas. Zaskocz i bądź wyjątkowy!” Tak właśnie  myślimy o atrakcjach które ma zaoferować szampan CIN&CIN każdego dnia  zaczynając od Walentynek a kończąc…Najlepiej nigdy - podkreśla Tomasz Gasiński - Senior Brand Manager marki CIN&CIN.



Wino musujące CIN&CIN to naturalny afrodyzjak, dlatego kluczowymi nawiązaniami kampanii będą namiętności, uniesienia, pikanteria i element niespodzianki.

Kuźnia PR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |