Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Crossmediowy konkurs "Plusikowy"
Crossmediowy konkurs "Plusikowy" Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.03.2011.
200 zł „Plusikowego” i publikacja zwycięskich tekstów na ekranach LED w wybranych miastach Polski – to codzienne nagrody w zorganizowanym na facebookowym profilu Plusa konkursie „Plusikowe 200 zł”. Główną nagrodą jest telefon iPhone 4. Akcja ma na celu promocję oferty „Plusikowe” i w niestandardowy sposób łączy działania online z kampanią w outdoorze (wielkoformatowe ekrany LED).
Konkurs „Plusikowe 200 zł” toczy się na profilu Plusa w serwisie Facebook (facebook.com/plus) od 14 do 27 marca 2011. Wykorzystuje aplikację, która publikuje prace konkursowe zarówno na tablicach użytkowników biorących udział w konkursie, jak i na tablicy profilu Plus. Zadanie konkursowe polega na dokończeniu zdania: „200 zł Plusikowego najchętniej wydałoby się na...”. Codziennie od poniedziałku do piątku autorzy 3 najciekawszych wypowiedzi otrzymują nagrodę: 200 zł gotówką oraz mają możliwość zobaczenia swojego tekstu na ekranach LED w wybranych miastach Polski. Autorzy zwycięskich tekstów walczą też o nagrodę główną – iPhone 4.

Dodatkowym zadaniem konkursowym, również nagradzanym 200 zł „Plusikowego”, jest uchwycenie na zdjęciu pojawiających się codziennie na ekranach LED tekstów konkursowych i jak najszybsze e-mailowe nadesłanie „znaleziska”.

Konkursowi towarzyszy kampania reklamowa na Facebooku i w innych miejscach w sieci. Jest to pierwsza tego typu crossmediowa akcja w Polsce, w której połączono działania na Facebook.com z bezpośrednią publikacją ich wyników w outdoorze na wielkoformatowych ekranach LED.

Za strategię i obsługę konkursu „Plusikowe 200 zł” na Facebook.com odpowiedzialna jest agencja marketingu społecznościowego 121PR, aplikację konkursową przygotowała agencja Point of View (PoV sp. z o.o.).

Plus
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |