Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow CLARENA przyjazna rodzinom
CLARENA przyjazna rodzinom Utwórz PDF Poleć znajomemu
25.01.2010.
500 złotych na wyprawkę dla każdego nowo narodzonego dziecka pracownika Clareny.
Wrocławska firma CLARENA przystąpiła do plebiscytu „Mama w pracy” organizowanego przez Presspublicę, wydawcę dziennika Rzeczpospolita i Fundację Św. Mikołaja. Tym samym ten renomowany dystrybutor kosmetyków i sprzętu do salonów kosmetycznych będzie walczył o tytuł „Firmy nieprzeciętnie przyjaznej matkom”.

CLARENA to jedna z dziesięciu największych firm kosmetycznych w kraju, obecnie zatrudnia ponad 130 pracowników. Właścicielem i prezesem Clareny jest Patricia Popławska. Od 11 lat istnienia dużą wagę w firmie przywiązuje się do stworzenia dogodnych warunków pracy dla matek i ojców. W jaki sposób? Ostatnio do regulaminu firmy wprowadzono zapis, że każdy pracownik, któremu urodzi się dziecko otrzyma 500 zł na wyprawkę dla niego. I tak w ubiegłym roku rodzina Clareny powiększyła się o czwórkę maluchów, których rodzice już otrzymali wspomniany dodatek.

– Sama jestem matką piątki dzieci, dlatego dokładnie wiem, ile wyrzeczeń kosztuje rodziców godzenie obowiązków wychowawczych z pracą – przyznaje Patricia Popławska. – CLARENA dba o swoich pracowników, stwarzając im takie warunki pracy, aby mogli godzić wszystkie obowiązki. Strategia ta ma duże przełożenie biznesowe, ponieważ zadowoleni pracownicy mają większy wkład w rozwój firmy.

Rozwijając spółkę w myśl strategii prorodzinnej, CLARENA postanowiła wziąć udział w plebiscycie „Mama w pracy”. Konkurs już po raz trzeci organizuje Presspublica, wydawca dziennika „Rzeczpospolita” i Fundacja Św. Mikołaja przy współpracy firmy badawczej SMG/KRC. Głównym celem tego przedsięwzięcia jest propagowanie wśród przedsiębiorców, takiego modelu zarządzania i organizacji, który pozwala na łączenie obowiązków macierzyńskich i pracy zawodowej. Dodatkowo program wspiera pozycję matek na rynku pracy i pomaga w wyrównywaniu szans kobiet w rozwoju zawodowym. Każda firma, która przystąpi do plebiscytu, musi udostępnić swoim pracownikom dostęp do wypełnienia ankiet. Po ich szczegółowej analizie jury ogłosi wyniki konkursu. Zostaną one opublikowane 26 maja 2010 roku na łamach „Rzeczpospolitej”.

W ostatnim czasie CLARENA została wyróżniona jednym z najbardziej prestiżowych gospodarczych wyróżnień – Dolnośląskim Gryfem. Ta statuetka trafia do firm, które wspomagają rozwój regionu. W skład kapituły konkursu wchodzi wiele autorytetów naukowych i osób tworzących gospodarkę regionu. CLARENA została nagrodzona za szczególne osiągnięcia w dziedzinie innowacyjności. Patricia Popławska znalazła się także w elitarnym gronie przedsiębiorczych kobiet renomowanego konkursu „Bizneswoman Roku 2008”. Plebiscyt zorganizowało Radio PiN i BRE Bank. Z kolei „Gazeta Finansowa” nagrodziła panią prezes Perłą Biznesu.


Więcej informacji:
www.clarena.pl

PR time
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |