Skip to content

Reklama

START arrow KONKURSY I PROMOCJE arrow Carlsberg - bilety na koncert AC/DC i Metallica
Carlsberg - bilety na koncert AC/DC i Metallica Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.04.2010.
Ruszyła najnowsza akcja promocyjna marki Carlsberg, pod hasłem: „AC/DC i Sonisphere Festival gdzie zagra Metallica! Wygraj bilety na koncerty z Carlsbergiem!”. W ramach akcji wszyscy fani muzycznych brzmień w wykonaniu zespołów Metallica i AC/DC, mogą wygrać bilety na koncerty swoich idoli.


 Promocja prowadzona jest na terenie wybranych lokali gastronomicznych w całej Polsce. Konkurs z biletami na koncert AC/DC potrwa do 20 maja, z kolei konkurs, w którym nagrodą są bilety na Sonisphere Festival, na którym zagra Metallica zakończy się 31 maja.

Każdego dnia do wygrania są dwa jednoosobowe bilety na koncert AC/DC i dwa na Sonisphere Festival gdzie zagra Metallica. Formuła akcji promocyjnej Carlsberga jest niezwykle prosta. W wybranych lokalach gastronomicznych, wymienionych w regulaminie konkursu, wystarczy kupić trzy piwa Carlsberg o pojemności 0,33l lub 0,5l. Przy zakupie klienci otrzymają promocyjną zdrapkę, na której znajdą unikalny kod. Znaleziony kod należy przesłać sms-em na wybrany numer telefonu w zależności od preferowanej nagrody. Przy wyborze koncertu AC/DC sms zgłoszeniowy należy wysłać na numer 7057, z kolei przy wyborze Sonisphere Festival gdzie zagra Metallica na numer 7043.



Wszyscy uczestnicy konkursu, którzy wyślą kod sms-em otrzymają sms zwrotny z pytaniem konkursowym. Zwycięzcami zostaną osoby, który najszybciej udzielą poprawnej odpowiedzi na otrzymane pytanie. Sms-y mogą być wysyłane codzienne w okresie trwania promocji. Laureaci nagród będą wybierani każdego dnia w okresie trwania konkursów.

 „Carlsberg daje wiele okazji do wspólnego spędzania czasu w gronie najbliższych znajomych, czy osób, z którymi dzielimy te same pasje. Tegoroczne koncerty Live Nation Show, których Oficjalnym Piwem jest Carlsberg, są jedną z takich okazji, tym bardziej wyjątkową, bo uświetnioną występem światowych gwiazd muzycznych takich jak: Metallica czy AC/DC” – mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Carlsberg.

Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager marki Carlsberg dodaje: „Nasza akcja promocyjna jest wyjątkową szansą dla naszych konsumentów, by bawić się na niepowtarzalnych koncertach gwiazd światowego formatu razem z Carlsbergiem. W ramach promocji wyłonimy aż 222 zwycięzców, którzy będą mogli przeżyć ‘prawdopodobnie najlepsze muzyczne emocje na żywo’.”
 
Promocja wspierana jest materiałami POS w lokalach objętych promocją.

Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji znajdują się na stronie www.carlsberg.pl oraz w lokalach, biorących udział w akcji promocyjnej.

Carlsberg Polska

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |