Zmowy cenowe w internecie. Jest na to sposób. Jaki? |
06.08.2010. | |
O zmowach cenowych w internecie zaczęło być ostatnio głośno. Praktyki narzucania cen przez producentów i dystrybutorów są poważnym problemem rodzimych e-sklepów. Ceny w sklepach internetowych mogłyby być o wiele niższe, gdyby nie presja wywierana przez producentów.
Uatrakcyjnianie oferty przez sprzedawców często kończy się kłopotami z dostawą, brakiem rabatów i zarzutami ze strony sklepów tradycyjnych. Nielegalne zmowy cenowe stają się powoli normą. Narzucanie cen dotyczy ogromnej ilości towarów: laptopów, telewizorów, aparatów fotograficznych, telefonów komórkowych sprzętu AGD, kosmetyków. Za wszystko płacimy zwykle więcej niż powinniśmy. Przeciwko nielegalnym zmowom internetowym wystąpił serwis geloo.pl który umożliwia zakup towarów poniżej cen sugerowanych przez producentów. Wspierana przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego platforma geloo.pl do współpracy zaprasza wszystkich chętnych sprzedawców, oferując im nowy i wolny od zmów kanał dystrybucji. System jest prosty: im więcej osób odwiedza stronę i interesuje się konkretnym produktem, tym cena produktu staje się atrakcyjniejsza. Serwis jest młody, ale już pozwolił zaoszczędzić klientom ponad 50 000 zł (nawigacja samochodowa 43% taniej, perfumy 61% taniej, telewizor 25% taniej). Geloo.pl |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |