Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow ZdrowieNet - nowa sieć tematyczna IDMnet
ZdrowieNet - nowa sieć tematyczna IDMnet Utwórz PDF Poleć znajomemu
21.06.2010.
IDMnet uruchomił nową sieć dla rynku medycznego i farmaceutycznego – ZdrowieNet. Sieć zaoferuje pakiety tematyczne, profile behawioralne oraz kompleksową realizację internetowych kampanii reklamowych w serwisach związanych z szeroko pojętą problematyką zdrowia.
ZdrowieNet skupia witryny i portale o tematyce medycznej, farmaceutycznej oraz związanej ze zdrowym stylem życia. W skład sieci weszły 22 witryny, w tym popularne serwisy tematyczne, takie jak: Poradnikzdrowie.pl, Forumzdrowia.pl, Rynekmedyczny.pl, Zdrowie.med.pl, Kardiolo.pl,  ForumPediatryczne.pl.

Na starcie sieć zaoferuje pięć pakietów tematycznych: Zdrowie dziecka, Senior, Społeczności, Bazy i informacje medyczne, Zdrowy tryb życia oraz dwa profile behawioralne - Suplementy diety i leki OTC, Zdrowe żywienie. Sieć będzie specjalizować się w planowaniu kontekstowym i rozwiązaniach niestandardowych. W ofercie znajdą się również mailingi, newslettery, kampanie zasięgowe, sprzedażowe oraz video. ZdrowieNet zapewni klientom kompleksową obsługę – od projektów badawczych, przez tworzenie kreacji po wsparcie technologiczne.

„Wydzielenie w naszej ofercie sieci ZdrowieNet jest wynikiem rosnącego zainteresowania tematyką medyczną i zdrowym stylem życia wśród użytkowników Internetu. Latem zeszłego roku, razem z firmą House of Numbers, przeprowadziliśmy badania Internetu jako źródła wiedzy medycznej. Wykazały one istotne znaczenie Internetu jako kanału komunikacji z klientami dla rynku medycznego i farmaceutycznego. Mamy nadzieję, że nasza nowa oferta spotka się z zainteresowaniem przedstawicieli branży.” wyjaśnia Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzająca, wiceprezes zarządu IDMnet.

IDMnet zapowiada rozwój nowej sieci i kontynuację badań związanych z użytkowaniem Internetu jako źródła wiedzy medycznej. Kolejna fala badania planowana jest na jesieni. Za zespół sprzedażowy ZdrowieNet odpowiada Agnieszka Muszyńska – Szefa Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów. Pod adresem www.zdrowienet.pl uruchomiona została strona internetowa, poświęcona ofercie ZdrowieNet, opracowana przez SUPERMEDIA Interactive.

IDMnet rozwija ofertę sieci tematycznych od 2009 roku. Poza ZdrowieNet, w portfolio spółki znajdują się obecnie: kobieca sieć reklamowa 4clover (działająca od sierpnia 2009), sieć budowlana Budowia (wprowadzona w lutym 2010) oraz AdAction Network, specjalizująca się w reklamie w witrynach związanych z grami komputerowymi i szeroko pojętą rozrywką (zarządzana wspólnie z AdAction i rozbudowywana od maja b.r.). IDMnet jest również właścicielem sieci reklamy video Clipnet, działającej od października 2009.

Źródło: IDMnet
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |