Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Zaklinacze Mango uwalniają pozytywną energię na Fan Page-u marki Lipton Ice Tea
Zaklinacze Mango uwalniają pozytywną energię na Fan Page-u marki Lipton Ice Tea Utwórz PDF Poleć znajomemu
19.07.2011.
Marka Lipton Ice Tea uruchomiła na swoim profilu FB aplikację taneczną pt: „Zaklinacze Mango”. Zaklinanie Mango polega na wykonaniu przez grupę uczestników wirtualnego, radosnego tańca. Na najlepszych tancerzy czekają atrakcyjne nagrody.

Lipton Ice Tea, lider segmentu zielonych herbat mrożonych, wzywa wszystkich sympatyków wirtualnych zabaw do udziału w radosnym konkursie tanecznym. Niestandardowa aplikacja taneczna dostępna jest na Fan Page-u marki Lipton Ice Tea. Celem konkursu jest uwolnienie pozytywnej energii wśród użytkowników sieci.

Zadaniem uczestników zabawy czyli Zaklinaczy Mango jest codzienne odtańczenie wirtualnego tańca przez awatary. Każdy z nich musi poprawnie wykonać sekwencję kroków tanecznych i to w możliwie jak najkrótszym czasie. Każdy tancerz walczy o punkty dla swojej grupy. Startem do Zaklinania Mango jest sygnał publikowany na tablicy Lipton Ice Tea. Rywalizacja obywa się pomiędzy grupami tanecznymi. Każda z nich posiada swoją stronę w aplikacji, na której obserwuje swoje wyniki i statystyki zabawy. Zwycięska grupa otrzyma nagrodę główną, którą jest zamieszczenie zdjęć uczestników zabawy na siatce outdoorowej w centrum Warszawy.

Grafika aplikacji konkursowej m.in. kreacja awatarów tancerzy, nawiązuje do orientalnego klimatu spotu reklamowego promującego tegoroczną nowość marki, czyli Lipton Ice Tea Green Mango. Konwencja aplikacji zachowuje, zatem soczyście owocową i egzotyczną stylistykę, podkreślając unikalne połączenie mango i zielonej herbaty.

Założenie konkursu wpisuje się w ideę marki, która przede wszystkim poprzez taniec komunikuje pozytywny, pełen energii i radości świat Lipton Ice Tea. Od kilku lat marka współpracuje z hollywoodzką gwiazdą, aktorem Hugh Jackman’em. W każdym ze spotów reklamowych aktor tańczy i inspiruje otoczenie do wyrażania szczęścia i radości.

Konkurs „Zaklinacze Mango” to kolejna aktywność w sieci realizowana przez Lipton Ice Tea oraz element zintegrowanej kampanii marketingowej promującej nowy smak Lipton Ice Tea Green Mango. W ostatnim okresie Lipton Ice Tea realizował ogólnopolską kampanię telewizyjna, prasową, outdoorową, internetową oraz działania PR. Za kreację i produkcję działań Lipton Ice Tea w sieci odpowiada Agencja Digital One.

Marka Lipton Ice Tea jest liderem rynku w segmencie herbat zielonych. W portfolio marki dostępne są również czarne herbaty o smakach cytrynowym, brzoskwiniowym i malinowym (Lipton Ice Tea Lemon, Lipton Ice Tea Peach, Lipton Ice Tea Raspberry), herbata zielona (Lipton Ice Tea Green) oraz herbata czerwona  (Lipton Ice Tea Red).

Lipton Ice Tea
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |