Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow W środę to e-sklepy zapłacą za dostawę
W środę to e-sklepy zapłacą za dostawę Utwórz PDF Poleć znajomemu
30.11.2010.
Polski rynek e-commerce pokazał światową klasę. W organizowanym 1. grudnia Dniu Darmowej Dostawy udział potwierdziło XXX internetowych sklepów. W amerykańskim Free Shipping Day klienci mogli skorzystać z oferty XXX sklepów. Ile osób skorzysta  z całkowicie bezpłatnej dostawy zakupionych produktów, niezależnie od ich wartości, formy płatności czy opcji wysyłki? Przekonamy się już jutro.

Sklepy oferują produkty z 16 kategorii m.in. Dla dzieci, Gry i konsole, Komputery, Książki, Moda i styl, Sprzęt i hobby, Sprzęt AGD, Sprzęt RTV i Foto, Zdrowie i uroda. Dzień Darmowej Dostawy jest pierwszym wspólnym działaniem polskich sklepów internetowych oraz największych firm związanych z rynkiem handlu w sieci. Projekt jest wspierany przez 22 partnerów, w tym przez partnera głównego - porównywarkę cen Nokaut.pl.

„Staramy się zawsze aktywnie uczestniczyć w akcjach, które dotyczą polskiego e-commerce. DDD jest bardzo ważną inicjatywą – po raz pierwszy możemy mówić, o tak dużej integracji polskich sklepów internetowych. Ze swojej strony zapewniliśmy akcji wsparcie w działaniach PR-owych, pomoc w przygotowaniu strony internetowej oraz zachęciliśmy do udziału w akcji 486 sklepów z nami współpracujących” – mówi Michał Jaskólski, R&D Director w Nokaut.pl.

W trosce o bezpieczeństwo zakupów organizatorzy sprawdzają sklepy, wyrażające chęć uczestnictwa w akcji, pod kątem opinii klientów. Chcą w ten sposób uniknąć sytuacji, w której sklep pomimo deklaracji udziału w projekcie odmówi darmowej dostawy po tym jak klient złoży zamówienie.

Dzień Darmowej Dostawy (DDD) jest inicjatywą mającą na celu zachęcenie konsumentów do zamawiania produktów online jako alternatywy dla tradycyjnych zakupów. Termin akcji sprzyja kupowaniu podarunków świątecznym. Konsumenci nie będą musieli stać w długich, sklepowych kolejkach, będą też mieli okazję zaoszczędzić, gdyż często towary w Internecie są nawet o kilkadziesiąt procent tańsze niż w tradycyjnych sklepach. Osoby, które będą niezadowolone z zakupów, mogą je zwrócić w ciągu 10 dni od momentu dostawy bez konieczności podawania przyczyny. Organizatorzy zatroszczyli się również o to, by wszystkie zakupione w Dniu Darmowej Dostawy prezenty dotarły pod choinkę na czas - każdy sklep biorący udział w akcji musi zagwarantować realizację zamówienia w ciągu maksymalnie kilku dni od momentu jego potwierdzenia.

„Cieszmy się, że nasza inicjatywa wzbudziła tak duże zainteresowanie i tak wiele sklepów wyraziło chęć udziału w niej. Mamy nadzieję, że akcja spodoba się również klientom.” – dodaje organizator Krzysztof Bartnik.

Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie http://dziendarmowejdostawy.pl/

InnerLook Consultancy
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |