Strona abra-meble.pl - wyróżniona przez miesięcznik Forbes i portal Onet.pl |
03.03.2011. | |
Nowa witryna firmowa Abra S.A. otrzymała prestiżowe wyróżnienie e-diamenty Forbes&Onet.pl 2011 roku. Strona www.abra-meble.pl doceniona została przez specjalne jury wybierające najlepsze korporacyjne witryny internetowe spośród firm, które znalazły się w tegorocznym rankingu Diamentów Forbesa 2011 roku.
Podczas oceniania stron internetowych pod uwagę brane były takie aspekty jak: prezentacja produktów lub usług, wykorzystanie e-rozwiązań, możliwość zakupu i dokonania płatności elektronicznych oraz ogólnie funkcjonalność serwisu. Oprócz e-diamentów ABRA S.A. otrzymała drugą lokatę w Małopolsce oraz 25-te miejsce na liście ogólnopolskiej pośród firm najszybciej zwiększających swoją wartość w ostatnich trzech latach działalności. Obie nagrody wręczono 23 lutego podczas małopolskiej gali w Hotelu Pod Różą w Krakowie. Odebrał je osobiście Piotr Lisowski – Członek Zarządu i Dyrektor Marketingu Abra S.A. Abra S.A. zarządza siecią ponad 70 sklepów meblowych w całej Polsce. Jednocześnie prowadzi sprzedaż mebli za pośrednictwem swojej strony internetowej, którą została przebudowana w listopadzie 2010 roku przy współpracy z firmą No Label z Krakowa. Sprzedaż mebli w swoim sklepie internetowy Abra rozpoczęła od 2007 roku. Po dwóch latach działalności ilość wizyt na stronie zwiększyła się ponad 8-krotnie, a zysk ze sprzedaży o niemal 300%. Spółka planuje dalszą ekspansję na tym polu i rozwijanie oferty produktowej sprzedawanej za pośrednictwem swojego e-sklepu. - Widzimy ogromny potencjał w rozwoju w internecie i dlatego mocno inwestujemy w ten kanał sprzedaży – mówi Piotr Lisowski, Członek Zarządu i Dyrektor Marketingu Abra S.A. – Zmiana strony internetowej została doceniona przez specjalistów, z czego bardzo się cieszymy i jednocześnie utwierdzamy się w przekonaniu o słuszności działań podjętych w ostatnim czasie. Mamy nadzieję, że nie tylko młode pokolenie Polaków niebawem przekona się do kupowania mebli w sieci, które może być równie proste, wygodne i pewne, jak zakup w tradycyjnie rozumianej placówce handlowej – dodaje Piotr Lisowski. Od samego początku e-sklep oferował nabywcom taki sam asortyment jak w sklepie tradycyjnym: sofy, narożniki, zestawy wypoczynkowe, ścianki, stoliki kawowe, materace, biurka i krzesła biurowe, systemy meblowe, sypialnie, młodzieżowe, a we wrześniu 2009 w ofercie dodana została nowa kategoria produktowa – DEKORACJE, która nadal jest przez firmę rozwijana. Za pośrednictwem strony internetowej użytkownicy nie tylko mogą zapoznać się z całą ofertą produktową firmy ale również zapisać do nowego programu lojalnościowego – DOMATOR, pozwalającego na uzyskanie dodatkowych przywilejów i promocji dla klientów sieci Abra. Źródło: Abra S.A. |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |