Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Strategia innowacji SAP przyniosła korzyści końcem 2011
Strategia innowacji SAP przyniosła korzyści końcem 2011 Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.01.2012.
SAP ogłosił wstępne wyniki finansowe za ostatni kwartał 2011 roku. Był to najlepszy rok w 40-letniej historii firmy. Znaczny dwucyfrowy wzrost udziału w rynku, pokazuje, że stosowana przez SAP strategia innowacji została doceniona przez Klientów na całym świecie.

Prezes Ecosystem&Channels Eric Duffaut w oficjalnym piśmie podziękował wszystkim parterom za dotychczasową współpracę i wyniki finansowe za Q4 2011 roku.

„Jestem dumny, że wysiłek włożony w pracę przez naszych partnerów, znalazł swoje odzwierciedlenie w wynikach finansowych. Zmiana strategii współpracy, a zwłaszcza rozwój kanałów i zwiększenie potencjału usług opłaciło się i przyniosło rezultaty. Determinacja, umiejętności jak i pasja przyczyniły się do tych wyników.”

Innowacyjność a produkty SAP

Innowacyjny wachlarz produktów SAP, pokazuje że jego możliwości są nieograniczone.  Jednak to współpraca i relacja z partnerami są priorytetem w dążeniu do kolejnego wzrostu.  

„Strategię rozwoju systemów SAP obserwujemy z perspektywy firmy partnerskiej od wielu lat. Specjalizujemy się we wdrażaniu programu do zarządzania dla małych i średnich firm SAP Business One, dlatego dobrze znamy historię jego ewolucji. Doceniamy fakt, że producent troszczy się nie tylko o rozwój funkcjonalny, co jest naturalne, ale i rozwój technologiczny. Dzięki temu użytkownicy SAP Business One otrzymali nie tylko nowe funkcje, ale i nowy interfejs, niesamowite narzędzia raportujące, aplikacje mobilne czy też narzędzia kontrolujące na bieżąco wydajność środowiska IT. Dobre wyczucie trendów rynkowych, a wręcz dyktowanie ich jest koniecznym atutem producenta oprogramowania dla firm.” – tłumaczy Wojciech Niemiec, prezes SUPREMIS Sp. z o.o.

Innowacja technologiczna to jednak nie wszystko
SAP oferuje usługi, które umożliwią rozwój każdemu przedsiębiorstwu bez względu na jego wielkość. W zeszłym roku SAP zaoferował Starter Package, specjalną wersję oprogramowania SAP Business One, gdzie z systemu będzie korzystać nie więcej niż 5 osób. Tę formę innowacyjności podchwyciła firma partnerska SUPREMIS, uruchamiając kampanię informacyjną ”SAP na start”.

Czy taka innowacja biznesowe okaże się korzystna dla SAP? To pokaże czas. Małe firmy mogą natomiast już teraz ocenić czy ta innowacja jest dla nich korzystna zaglądając na stronę www.sapnastart.pl

SAP
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |