Skip to content

Reklama

START arrow INTERNET/ TELE / IT arrow Startuje technologiczny outlet
Startuje technologiczny outlet Utwórz PDF Poleć znajomemu
29.10.2010.
Wyprzedaże zawsze kuszą klientów, a na naszym rynku do tej pory nie było sklepu z tylko z przecenioną ofertą sprzętu komputerowego i multimedialnego. Tą ewidentną rynkową lukę postanowiła wypełnić firma Vobis, uruchamiając sklep internetowy Hit.pl.

Od wtorku oferuje on końcówki serii różnych markowych produktów po znacznie obniżonych cenach. W asortymencie znajdują się m.in. notebooki, komputery drukarki, monitory, oprogramowanie, GPS, palmtopy, aparaty cyfrowe, akcesoria komputerowe oraz sprzęt audio-video. Uwagę klientów mają przyciągać pozycje, które cieszą się uznaniem polskich użytkowników, tytułowe „hity”. Oferta sklepu ma być przede wszystkim, atrakcyjną cenową alternatywą dla popularnych produktów sprzedawanych przez konkurencję.

Ale wyprzedaże i końcówki serii, to w założeniach, nie jedyna zawartość oferty Hit.pl . Jednocześnie będą do niej wprowadzane nowe produkty, do tej pory nieobecne w sieci salonów Vobis Digital i na stronach Vobis.pl. Jest to otworzenie się na nowe potrzeby polskich klientów, szybko zmieniające się wraz z technologicznym postępem.

Nasz pomysł na Hit.pl, to przede wszystkim dotarcie do nowej rzeszy klientów, wrażliwych na argument ceny i niekoniecznie szukających nowości rynkowych, ale atrakcyjnych cenowo i nadal nowoczesnych i markowych produktów. Generalnie spodziewamy się zwiększenia się obrotów w całym naszym kanale internetowym i wzrostu znaczenia tego segmentu w całości sprzedaży Vobis – twierdzi Adam Rzepkowski, dyrektor e-Commerce z Vobis SA.

Już na początku przyszłego roku koncepcja sklepu zostanie jeszcze bardziej rozwinięta. Dotyczyć to będzie m.in. możliwości odbioru towaru (opłaconego z góry) w salonach Vobis, zakupów ratalnych, bardziej zaawansowanej wyszukiwarki produktów oraz wprowadzenia ofert czasowych i ich wersji z odliczaniem sprzedanej ilości. Inne pomysły, które zapewne wpłyną na popularność i atrakcyjność sklepu Hit.pl, są obecnie opracowywane przez zespół specjalistów z Vobis i stopniowo będą ujawniane oraz wprowadzane w życie.

 Vobis
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |